کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۲۳۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| ممنوع‌الکاری بهرنگ علوی و شهره لرستانی

روزنامه هفت صبح| بیرون زدن روز : وقتی دم خروس بیرون می‌زند | مدیران جدید تلویزیون ‌و در راس آنها پیمان جبلی رئیس سازمان صداو‌سیما در اظهار‌نظرهای خود بر این موضع تاکید دارند که در تلویزیو‌ن موضوعی به نام ممنوع‌الکاری وجود ندارد. جبلی در تاریخ نوزدهم اردیبهشت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت :« ما چیزی به نام ممنوع‌الکاری به آن مفهومی که در رسانه‌ها بیان شده است، نداریم.»

او در حالی مدعی این موضوع شده که روز گذشته محمد‌جواد شکوری مدیر‌عامل فیلیمو در نامه‌ای که در واکنش به تنش‌های موجود بین ساترا و پلتفرم‌ها نوشته، به موضوع ممنوع‌الکاری بهرنگ علوی از سوی تلویزیون اشاره کرده است. در بخشی از نامه او آمده :« در برج ۱۰ سال ۱۴۰۰برای بهرنگ علوی بازیگر سریال ساخت ایران نامه ممنوع‌الکاری زده شد و اعلام کردند سریال امکان انتشار ندارد.» همین یک نمونه برای نشان دادن تناقض‌ها بین گفتار و عمل مسئولین صدا‌وسیما کافی است.

بایگانی روز : سریال‌های شهره لرستانی فعلا بایگانی می‌شوند؟ بعد از اعلام رسمی تغییر جنسیت شهره لرستانی توسط خودش، گفته می‌شود ‌ به شبکه‌های تلویزیونی اعلام شده که فعلا سریال‌های او را پخش نکنند. چندی پیش شهره لرستانی با انتشار پستی از تغیر جنسیت خود خبر داد و اعلام کرد نامش را به «مازیار» تغییر داده است. بعد از انتشار این خبر، شنیده می‌شود مسئولین سیما به شبکه‌های تلویزیونی اعلام کرده‌اند که سریال‌های او را فعلا بایگانی کنند و روی آنتن نفرستند.

پیش از اعلام این خبر و در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ سریال‌های «سه در چهار» و «باخانمان» از شبکه‌های آی‌فیلم و تماشا پخش شدند و شبکه یک هم در ایام ماه رمضان سریال «خوشنام» را با بازی این بازیگر روی آنتن داشت. این در حالی است که شبکه نمایش طبق آنچه‌‌ در کنداکتور هفتگی‌اش اعلام کرده، قصد دارد امروز دوشنبه سوم مرداد ماه فیلم «ماه منیر» به کارگردانی لرستانی را روی آنتن بفرستد.

چه خبر است روز : سمت‌های مختلف و مشابه صلح‌میرزایی در سریال پنجره | شبکه «آی‌فیلم» «آینه عبرت»، ‌ سریال «پنجره» به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی را روی آنتن فرستاده است. این سریال از محصولات شبکه پنج است که نخستین بار در سال ۱۳۹۰ از این شبکه پخش شد. در تیتراژ این سریال نام صلح‌میرزایی علاوه بر عنوان کارگردان در دو بخش دیگر هم آمده است.

یکجا در ذیل نام فیلمنامه‌نویس عبارت براساس طرحی از قدرت‌الله صلح‌میرزایی نام او را می‌بینیم بلافاصله نامش در کپشن به عنوان مشاور فیلمنامه‌نویس هم دیده می‌شود. نکته جالب اینجاست که طرح فیلمنامه را صلح‌میرزایی نوشته و خودش هم آن را کارگردانی کرده، آن وقت به عنوان مشاور فیلمنامه‌نویس هم نامش در تیتراژ آمده است. قطعا فیلمنامه با نگاه کارگردان و با اعمال نظرات او جلوی دوربین رفته و اینکه صلح‌میرزایی تاکید داشته تا تحت عنوان مشاور فیلمنامه‌نویس هم نامش در تیتراژ بیاید، در نوع خود جالب است.

کدخبر: ۴۶۹۲۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad.s.f.n

    متاسفانه مسئولین صدا و سیما اینقدر درگی ر حاشیه شده اند که به طور کل مخاطب رو فر اموش کرده اند. جالب اینکه هیچ کس از صدا و سیما راضی نیست، حتی طرفداران سنتی اش!!