کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۶۰۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| لیندا کیانی و امیر‌رضا دلاوری هم خونسرد شدند

روزنامه هفت صبح | تکمیل می‌شود روز : لیندا کیانی و امیر رضا دلاوری هم خونسرد شدند | سریال « خونسرد» یکی از کارهای در دست ساخت شبکه نمایش خانگی است که این روزها همزمان با تصویربرداری مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد تا برای پخش در تاریخ ۲۸ مرداد آماده شود. این سریال را امیر حسین ترابی کارگردان فیلم«هزار تو» می‌سازد. نخستین تجربه سریال سازی او برداشتی آزاد است از سریال جنایی «دکستر».

در این سریال « امیر آقایی» نقش یک پزشک قانونی را بازی می‌کند و شهرام حقیقت دوست هم ایفاگر نقش پلیس است. سارا بهرامی همراه با سارا رسول زاده بازیگران زن اصلی سریال «خونسرد» هستند. به تازگی از دوبازیگر دیگر این سریال هم رونمایی شده است. یکی لیندا کیانی و دیگری امیر رضا دلاوری که دو نقش اصلی سریال را برعهده دارند. تصویر برداری خونسرد از زمستان سال ۱۴۰۰ در تهران شروع شده و همچنان هم ادامه دارد.

امیدواری روز: ۸۷ متر کیانوش عیاری پخش می‌شود | «۸۷ متر» یکی از سریال‌های مهم تلویزیون است که کیانوش عیاری کارگردانی آن را برعهده دارد. این سریال قرار بود سال گذشته پیش از شروع ایام محرم روی آنتن شبکه یک برود. تیزرهای سریال هم پخش شد، اما اعلام شد با توجه به وقفه‌ای که در پخش آن در دهه محرم می‌افتد، این سریال با تاخیر روی آنتن می‌رود.

بعدها مشخص شد که وجود برخی ممیزی‌ها مانع از پخش سریال شده است. کیانوش عیاری به تازگی گفت وگویی با تسنیم انجام داده که در این گفت وگو اعلام کرده در حال انجام اصلاحات مورد نظر تلویزیون است و به زودی سریال را برای پخش تحویل شبکه می‌دهد. عیاری به مدت ۴ سال مشغول ساخت این سریال بود. در این مجموعه فریبا کامران و علی دهکردی نقش‌های اصلی را برعهده دارند. زنده یادان علی سلیمانی و علی انصاریان هم در «۸۷ متر»ایفای نقش می‌کنند.

تغییر روز: وقتی حمیدرضا قربانی جایگزین ابوالحسن داودی می‌شود | ‌ ابوالحسن داودی از مدت‌ها قبل قصد داشت سریالی را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کند. این سریال با نام«ازازییل» به کارگردانی او وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر هم شد و بازیگرانی چون ساعد سهیلی، سینا مهرداد و سحر دولتشاهی هم برای بازی در این سریال با داودی به توافق رسیدند.

تولید این سریال در سال ۱۴۰۱ روند جدی‌تری به خودش گرفت، اما بنا به دلایلی داودی از ساخت این سریال انصراف داد. با انصراف او از ساخت این پروژه، تهیه‌کننده با حمیدرضا قربانی به توافق رسید تا او جایگزین داودی شود. با انتخاب قربانی بازیگرانی که با این پروژه به توافق رسیده‌بودند هم از ادامه کار انصراف دادند.در دور جدید انتخاب بازیگران،گروه تولید با «الناز شاکر دوست» به توافق رسید تا او عهده دار نقش اصلی زن سریال باشد. محسن کیایی هم دومین بازیگری است که حضورش در ازازییل قطعی شده است.

کدخبر: ۴۷۱۶۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر