کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۸۹۰۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| فیلم‌های نوروزی، سروش جمشیدی و آتش و باد

روزنامه هفت صبح| مشخص شد روز : ساعت پخش فیلم‌های نوروزی اعلام شد | ساعت پخش فیلم‌های سینمایی شبکه‌های مختلف در ایام نوروز اعلام شد و بر این اساس شبکه یک و سه، نیمه شب و شبکه‌های دو و پنج، هر روز ظهر فیلم‌های خود را روانه آنتن می‌کنند.شبکه یک قرار است هر شب ساعت 12 نیمه شب یک فیلم سینمایی روانه آنتن کند. شبکه دو ساعت 15:30 را برای پخش فیلم‌های نوروزی خود در نظر گرفته است.

شبکه سه که هر سال نوروز ساعت 15 فیلم سینمایی پخش می‌کرد، امسال ساعت پخش آثار سینمایی را به 30 دقیقه بامداد منتقل کرده است. شبکه چهار به سیاق هر سال فیلم‌های نوروزی خود را در باکس ساعت 20:30 پخش می‌کند. شبکه پنج در ایام نوروز دو باکس 9:30 صبح و 13:30 ظهر را به پخش فیلم سینمایی اختصاص داده است. شبکه نمایش هم قرار است در ایام نوروز در باکس ساعت 23 خود فیلم جدید پخش کند.

چهره برتر روز: سروش جمشیدی ستاره «ارتش سری» | پنجمین قسمت رئالیتی‌شو «ارتش سری» که اختصاص به دومین رقابت گروه دوم داشت، از پلتفرم «فیلیمو» پخش شد. در این قسمت سروش جمشیدی که در ساید سیاه‌بازی موسوم به «گشتاپوها» بازی می‌کرد، توانست با تیزهوشی نتیجه را به نفع ساید خود تغییر دهد. او در همان ابتدا توانست یکی از مشتریان ساده‌بازی که نقش آن به مهدی صبایی رسیده بود را به جمع گروه گشتاپوها اضافه کند. ج

مشیدی در ادامه با تشخیص نقش یکی از مهمترین عناصر گروه «سفید» موسوم به پارتیزان‌ها بار دیگر توانست وزن بازی را به نفع گروه خود سنگین کند. این بازیگر در ادامه توانست بازی را طوری جلو ببرد که اعضای گروه نجات کمترین شک را به او داشته باند. در نهایت با بازی حساب شده جمشیدی و البته آشا محرابی گروه گشتاپو‌ها توانستند برای نخستین بار برنده «ارتش سری» شوند.

تغییر نام روز : سریال نوروزی-رمضانی شبکه سه تغییر نام داد | «جشن سربرون» سریال ویژه نوروز و رمضان شبکه سه به «آتش و باد» تغییر نام داد. این سریال قرار است یک هفته پیش از شروع سال نو یعنی از شامگاه جمعه 26 اسفندماه 1401 پخش خود را آغاز کند.سریال «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی جلوی دوربین رفته و حسن نجاریان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری‌مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل و…. بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.این سریال قرار بود در 45 قسمت روی آنتن برود ‌ اما با توجه به قرار گرفتن آن در کنداکتور نوروز و رمضان و کوتاه شدن تایم هر قسمت، تعداد آن به 58 قسمت افزایش پیدا کرده است.

کدخبر: ۵۰۸۹۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر