کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۸۲۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| فرصت‌سوزی اسدی، بازگشت پژمان و پرواز ‌شهباز

روزنامه هفت صبح| بازگشت روز/ پخش تیزرهای پژمان جمشیدی بلامانع شد: درپی اتفاقات اخیر جامعه و واکنش برخی بازیگرها نسبت به آن، محدودیت‌هایی برای آن‌ها ایجاد شد. در پی این محدودیت بیلبوردهای شهری این بازیگرها از سطح شهر جمع‌آوری شد و در پی آن مجوز پخش تیزرهای تلويزیونی تبلیغاتی آن‌ها برای شرکت‌ها، موسسات و کارخانجات هم از سوی تلویزیون باطل شد.

پژمان جمشیدی هم که سفیر یکی از برندهای مرکز فروش فرش و لوازم خانگی است نیز مشمول این جریمه شد. ابتدا بیلبوردهای تبلیغاتی‌اش از سطح شهر جمع شد و به‌دنبال آن حق‌پخش تیزرهای تلویزیونی برندی که سفیر آن بود، باطل شد. حتی در برهه‌ای هم تلویزیون از بازپخش سریال «زیرخاکی» امتناع کرد. اما بعد از گذشت مدتی ابتدا اجازه پخش سریال زیرخاکی و در ادامه مجوز پخش دوباره تیزرهای تبلیغاتی او صادر شد. الان چند روزی است که این تیزرها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی در حال پخش است.

فرصت‌سوزی روز/ وقتی حسین اسدی به‌تنهایی کاری از پیش نمی‌برد
شبکه سه شامگاه یکشنبه دوم بهمن‌ماه بازی تیم‌های اتلتیکو بیلبائو و رئال‌مادرید را از طریق برنامه گزارش ورزشی پوشش داد. اجرای این برنامه را به شکل مشترک رضا جاودانی و حسین اسدی برعهده دارند، اما یکشنبه شب، جاودانی به دلیل کسالتی که داشت در برنامه حاضر نشد و اسدی مجبور شد به‌تنهایی این برنامه را اجرا کند.

او برای نخستین‌بار این فرصت را به‌دست آورده بود تا بتواند به‌تنهایی برنامه گزارش ورزشی را اجرا و جلو ببرد، اما اسدی به دلیل اعتماد به‌نفس ناکافی طوری برنامه را پیش برد که کاملا نبود جاودانی احساس شد. او در طول برنامه به سیاق همیشه خیلی خشک و اتو‌کشیده، به ارائه اطلاعات ابتدایی بازی پرداخت و حواشی را مرور کرد بدون اینکه موفق شود فضای برنامه را از آن خودش کند. اسدی یکشنبه شب نشان داد که هنوز در اجرا خیلی خام است.

جا‌به‌جایی روز/ پرواز «شهباز» از شبکه پنج به شبکه یک
چند سال قبل شبکه پنج به کارگردانی منوچهر هادی سریالي با عنوان «دلدادگان» را وارد فاز تولید کرد. این سریال بعد از بازبینی اولیه و برای اینکه بهتر دیده شود، جهت پخش به شبکه سه تحویل داده شد تا از آنتن این شبکه پخش شود. این اتفاق بار دیگر و اینبار برای سریال «شهباز» دیگر تولید شبکه پنج افتاده است.

سریال پلیسی- امنیتی «شهباز» اوایل تابستان به منظور پخش از شبکه پنج و به‌عنوان محصولی از تولیدات گروه فیلم و سریال این شبکه جلوی دوربین رفت. اما حالا و با بازبینی قسمت‌های آماده شده قرار است که شهباز به‌جای شبکه پنج روی آنتن شبکه یک برود. این سریال به کارگردانی حمیدرضا لوافی و با بازی آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی و… در 30 قسمت آماده پخش شده است. سریال شهباز قرار است از شنبه هشتم بهمن‌ماه به‌جای سریال «آزادی مشروط» روی آنتن برود.

کدخبر: ۵۰۰۸۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر