کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۴۹۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| غریزه، زخم‌کاری و ادعای محمد نادری

روزنامه هفت صبح| راهکار روز / سیاوش اسعدی‌ «غریزه» را مینی‌سریال کرد: سیاوش اسعدی سال 1399 فیلم جدید خود با نام «غریزه» را جلوی دوربین برد.‌ او به مانند فیلم قبلی‌اش «درخونگاه»، فیلمنامه این فیلم را با همکاری نیما نادری نوشته است. این فیلم سال گذشته به دبیرخانه جشنواره ارائه شد‌ اما هیات انتخاب آن را کنار گذاشت.

بعد از این اتفاق و با توجه به موانعی که ‌‌سر راه اکران فیلم وجود دارد، او تصمیم گرفت تا «غریزه» را بدون اکران در سینماها و در قالب یک مینی‌سریال در شبکه خانگی عرضه کند. اسعدی نسخه سریالی «غریزه» را در پنج قسمت آماده کرده و برای پخش آن با یکی از سه پلتفرم اصلی به توافق رسیده است. در این فیلم امین حیایی با گریمی متفاوت ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی است. ژاله صامتی، پانته‌آ پناهی‌ها و پردیس پور‌عابدینی دیگر بازیگران این مینی‌سریال هستند. «غریزه» عاشقانه‌ای است که داستانش در دهه 40 روایت می‌شود.

اتفاق روز / تولید ادامه زخم‌کاری براساس «لیرشاه» و «ریچارد سوم»
محمد‌حسین مهدویان از اردیبهشت ‌سال 1402 ادامه سریال موفق «زخم‌کاری» را جلوی دوربین می‌برد. او قصد دارد فصل دو و سه این سریال را به شکل پیوسته و پشت سر‌هم بسازد. مهدویان که فصل اول این سریال را با نگاهی به نمایشنامه «مکبث» نوشته ویلیام شکسپیر ساخته بود، حالا قصد دارد فصل دوم و سوم «زخم‌کاری» را براساس نمایشنامه‌های «لیرشاه» و «ریچارد سوم» دیگر آثار این نویسنده شهیر بسازد.

نگارش فیلمنامه هر دو فصل تقریبا به پایان رسیده است. طبق اخبار شنیده شده بازیگران اصلی سریل از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سعید چنگیزیان و هانیه توسلی حضورشان در فصل دو و سه زخم‌کاری قطعی است. مهدویان قصد دارد پیش از شروع تولید این سریال فیلم جدیدش با نام «مطرود» را جلوی دوربین ببرد. این کارگردان چندی پیش با همکاری سجاد پهلوان‌زاده سریال امنیتی «سقوط» را برای پخش از فیلیمو آماده کرد.

مدعی روز / وقتی ادعا کار دست محمد نادری داد
بازی پنجم «پدر خوانده» دوشنبه هفته گذشته با حضور تعدادی بازیکن جدید و منتخبی از بازیکن‌های چهار بازی قبلی پخش شد. محمد نادری یکی از بازیکن‌های جدید این بازی بود. او از همان ابتدا به گونه‌ای بازی را شروع کرد که قصد داشت خودش را دست بالا‌تر از همه نشان دهد.

بر همین اساس با یک تبخدر خاصی نظراتش را مطرح و صحبت‌های دیگران را نقد می‌کرد. این در حالی بود که او کاملا غلط بازی می‌کرد و شهروندان را به واسطه همین بازی غلط به اشتباه می‌انداخت. او علاوه بر اشتباهات استراتژیکش‌، چند اشتباه رفتاری هم داشت‌ که از آن جمله می‌توان به برخوردش با حدیث میرامینی اشاره کرد. نادری برای اینکه نشان دهد میرامینی بازیکن ناپخته‌ای است، او را در جمع کم‌تجربه نامید و به نوعی تحقیرش کرد‌ اما در ادامه‌ بازی را به کسی که او را کم‌تجربه خطاب کرده بود، واگذار کرد.

کدخبر: ۵۰۰۴۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر