کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۵۳۹
تاریخ خبر:

رصدخانه | شوخی با خیابانی و «بگم‌‌ بگم» معروف

روزنامه هفت صبح| یادآوری روز: سریال شبکه پنج روی موج مناظره‌های معروف سال ۸۸| شبکه پنج این شب‌ها در حال پخش سریالی با عنوان «زن زندگی، مرد زندگی» است. در قسمتی از این سریال که چهارشنبه شب روی آنتن رفت، نقبی برمناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۸۸ زده شد.جایی که محمود احمدی‌نژاد در یکی از مناظره‌ها برای بیان مطلبی شروع به تهدید نفر مقابل کرد و از اصطلاح «بگم ، بگم» استفاده کرد و بعد از آن گفت:«اسنادش هست نشون بدم.»

در قسمت چهارشنبه شب، افشین یکی از شخصیت‌های اصلی سریال با بازی سروش جمشیدی، به اشتباه شکلاتی را می‌خورد که آلوده به مخدر است و شروع می‌کند به حرف‌های عجیب زدن و افشاگرهای بی‌خودی علیه اعضای خانواده‌اش. او در جایی خطاب به برادر بزرگ‌ترش می‌گوید:«بگم، بگم» و وقتی با انکار حرف‌هایش از طرف برادرش مواجه می‌شود می‌گوید:«اسنادش هست نشون بدم.»

شوخی روز: بازی پرسپولیس در شهر دوشنبه سوژه شوخی با خیابانی شد| اگر در جریان باشید، پرسپولیس ایران قرار است روز سه‌شنبه در چار‌چوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم استقلال تاجیکستان‌ برود. این بازی در شهر دوشنبه برگزار می‌شود و همین موضوع تبدیل به سوژه‌ای برای کاربران شبکه‌های مجازی شده تا شوخی جدیدی با جواد خیابانی انجام دهند.

کاربری نوشته برای خیابانی نگرانم که می‌خواهد با این اتفاق چه‌کار کند. اینکه پرسپولیس جمعه تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرده، روز سه‌شنبه در شهر دوشنبه با استقلال بازی دارد و قرار است چهارشنبه هم شهر دوشنبه را ترک کند. واقعا جواد خیابانی با این ماجرا چه‌کار می‌خواهد بکند. البته اینطور بازی با کلمات برای مثلا متفاوت کردن گزارش فقط مختص خیابانی نیست. پیمان ‌یوسفی در جریان بازی ایران و عراق زمانی که احمد نوراللهی توپی را برای امید نورافکن ارسال کرد، گفت: «توپ از این نور به آن نور رسید.»

این چه کاری است روز: وقتی نام مشاور پروژه جلوتر از نام بازیگران می‌آید| شبکه سه چند شبی است که پخش سریال جدید خودرا با نام «هم سایه» شروع کرده است. در تیتراژ ابتدایی بعد از به نام خدا و اسم سریال و پیش از اینکه نام بازیگران بر صفحه نقش ببندد، نام امیر ابیلی به عنوان مشاورپروژه و ناظر کیفی می‌آید و بعد از آن اسامی بازیگران یک‌به‌یک روی صفحه حک می‌شود.

معمولا قبل از اسم بازیگران اگر قرار باشد اسمی بیاید اسم نویسنده و یا نویسندگان حک می‌شود، آن هم در صورتی که نویسنده یا سرپرست نویسندگان نام معتبری باشد. اینکه تهیه‌کننده آمده و نام ناظر کیفی و مشاوره پروژه را قبل از بازیگران آورده اتفاق عجیبی است چون امیر ابیلی با توجه به موقعیت خاصش در شبکه سه نام شناخته شده‌ای برای مخاطبان و حتی اهالی سینما نیست که دارای چنین جایگاهی باشد که نامش در ابتدای تیتراژ بیاید.

کدخبر: ۴۱۳۵۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر