کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۴۶۷۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| سوژه تکراری سپند و خاطره بزیک

روزنامه هفت صبح| هماهنگ روز : گرافیک یکسان شبکه‌ها برای گرامی‌داشت سالروز شهادت حاج قاسم | شبکه‌های تلویزیونی در مناسبت‌های مختلف گوشه‌ای از کادر خود در سمت چپ یا راست بالای تصویر را به کارهای گرافیکی مرتبط با آن مناسبت اختصاص می‌دهند. هر شبکه به فراخور هویت بصری‌اش تصویر یا نوشته‌ای را طراحی کرده و مورد استفاده قرار می‌دهد‌ اما در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همه شبکه‌ها از یک طرح گرافیکی ثابت استفاده کردند تا در واکنش به این مناسبت یک وحدت رویه ثابت داشته باشند.

طرحی که شبکه‌ها مورد استفاده قرار دادند تصویری گرافیکی از حاج قاسم سلیمانی است که پایین عکس عبارت «مرد میدان» حک شده است. ترکیب عکس و نوشته در یک قالب دایره‌ای سبز رنگ شمایل این لوگو را تشکیل داده‌اند. این لوگو در شبکه‌های مختلف به فراخور جای لوگو شبکه یا درگوشه راست بالا قرار گرفته بود یا در گوشه چپ تصویر.

جا‌به‌جایی و حسن‌سلیقه روز: جا‌به‌جایی چهل‌تیکه و واکنش به سال نو میلادی | به دلیل سالگرد شهادت سرادر حاج قاسم سلیمانی و در پیش بودن روزهای سوگواری حضرت زهرا‌(س)، در هفته جاری برنامه «خندوانه» از کنداکتور شبکه نسیم خارج شد. این شبکه برای پر کردن کنداکتورش برنامه «چهل تیکه» را جایگزین کرد. با جایگزینی چهل‌تیکه هم جای خندوانه پر شد و هم شبکه نسیم واکنشی هم به حلول سال نو میلادی نشان داد.

مهمان این قسمت از برنامه چهل تیکه به مناسبت سال نو میلادی‌، ادموند بزیک بازیکن ارمنی اسبق پرسپولیس بود. با حضور او در این برنامه ضمن گرامی‌داشت میلاد حضرت مسیح‌(ع) و سال نو میلادی خاطرات این بازیکن با اخلاق فوتبال مرورشد. او در این برنامه از گلی که با پیراهن پرسپولیس به استقلال زد و موجب شد تا سرخ‌ها بعد از هفت سال موفق به شکست رقیب شوند به عنوان بهترین خاطره دوران فوتبالی‌اش یاد کرد.

تکراری روز: سوژه تکراری سپند برای جوکر تایم | دومین قسمت از فصل دوم ‌رئالیتی‌شو «جوکر» روز گذشته منتشر شد. قسمت دوم این فصل هم به مانند قسمت اول با هیجان جلو رفت و در نهایت در این قسمت سپند امیر‌سلیمانی با کارت قرمز سیامک انصاری روبه‌رو شد. این بازیگر پیش از دریافت کارت زرد دوم‌، از فرصت جوکر تایمش استفاده کرد و روی استیج رفت. سوژه سپند امیر سلیمانی برای اجرای استندآپ، سوژه‌ای تکراری بود‌.

سوژه ای که پیش از این توسط میثم درویشان‌پور در فصل اول مسابقه «خنداننده شو» مورد استفاده قرار گرفته بود. درویشان‌پور در دومین اجرایش در مسابقه خنداننده شو دقیقا داستان ایرانی‌های که به مسافرت خارج از کشور می‌روند و از هر تایمی برای خوردن غذاهای مجانی استفاده می‌کنند، بهره برد. واکنش اندام‌های داخلی به وقت و بی‌وقت خوردن غذا محور مشترک استندآپ امیر‌سلیمانی با درویشان‌پور بود.

کدخبر: ۴۳۴۶۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر