کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۰۶۸۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| رویت ‌افشانی و باخت سنگین بحرانی به رفقا

روزنامه هفت صبح | زیر سبیلی روز: بازیگر ممنوع‌التصویر در شبکه آی فیلم رویت شد | محسن افشانی بعد از اتفاقاتی که در دوبی پیرامونش افتاد، کلا از فضای بازیگری کنار گذاشته شد و فعالیتش را در اینستاگرام به عنوان یک شاخ مجازی شروع کرد. البته همان حواشی دوبی برای ممنوع الکاری و ممنوع‌التصویری‌اش در تلویزیون کافی بود،اما بعد از آن فعالیت در شبکه‌های مجازی و حاشیه‌های متعددی که در این شبکه حول و حوش خودش ایجاد کرد موجب شد تا حکم ممنوع‌التصویری او در تلویزیون محکم‌تر شود.

با وجود اینکه او ممنوع‌التصویر است اما شبکه آی فیلم از شب گذشته، پخش سریالی با بازی این شاخ اینستاگرامی را شروع کرده است. این سریال همان «ساختمان۸۵» است که روز گذشته آن را پیشنهاد داده بودیم. افشانی این سریال را درسال ۱۳۸۸ بازی کرده است. شاید پخش سریال‌های قدیمی بازیگران حاشیه ساز مقدمه‌ای است بر رفع توقیف دیگر سریال‌های قدیمی که از حضور این بازیگران بهره برده‌اند.

من را ببینید روز: آقای علیفر از خودتان پرسیده‌اید چرا نیستید؟ علیرضا علیفر الان مدت‌های مدیدی است که دیگر بازی مهمی را گزارش نمی‌کند. اگر گزارش بازی‌های مهم داخلی و اروپایی به جواد خیابانی، پیمان یوسفی و محمدرضا احمدی واگذار نشود، بازهم علیفر جزو گزینه مدیران شبکه‌های سه و ورزش نیست و گزارش بازی‌ها به گزارشگران جوان و تازه‌کار سپرده می‌شود.

این گزارشگر که روزگاری حسابی پرکار بود، در دوران برگزاری مسابقات یورو کمترین تعداد بازی را گزارش کرد که البته همان تعداد کم هم مربوط به بازی‌های بعدازظهر می‌شد. در همان ایام گزارش بازی‌های نیمه‌شب و دم صبح کوپا هم به او داده شد. این گزارشگر جمعه شب مهمان برنامه «بازم مثل همیشه» بود. او در این گفت‌وگو به شکل عجیبی از اشتباهاتش به‌خصوص نحوه گزارشش در لحظه به‌ثمر رسیدن گل دفاع کرد تا معلوم شود که چرا مدت‌هاست به او بازی مهمی سپرده نمی‌شود.

پس تو کجایی روز: باخت سنگین محمد بحرانی به جواد عزتی و رفقا | برنامه «ترین‌ها» در ادامه نظرسنجی‌های هفتگی‌اش اینبار سراغ محبوب‌ترین کمدین‌های متولد دهه ۶۰ رفت و از مردم خواست تا محبوب‌ترین کمدین متولد این دهه را انتخاب کنند. در بین نامزدهای اعلام شده نام «محمد بحرانی» هم دیده می‌شد.

او که این روزها به‌واسطه صداپیشگی عروسک «جناب‌خان» در کانون توجه قرار دارد، برخلاف انتظار در بین سه نفر منتخب مردم قرار نگرفت و بازی را به دیگر رقبا واگذار کرد تا در یک نظرسنجی مردمی عیار محبوبیتش محک بخورد. در این نظرسنجی جواد عزتی با اقتدار اول شد و رتبه دوم به «بهرام افشاری» رسید. جالب اینجاست محسن کیایی هم حتی از محمد بحرانی بیشتر رای آورد و سوم شد. محمد بحرانی مدتی پیش به‌عنوان بازیگر مجموعه‌های «هیولا» و «خوب، بد، جلف/ ارتش سری» را از شبکه خانگی در حال پخش داشت.

کدخبر: ۴۳۰۶۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر