کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۵۱۸۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| رونمایی از نوید و ۱۰‌کلیپ پربازدید تلوبیون ‌

روزنامه هفت صبح| رونمایی روز : از نوید محمد‌زاده و احمد مهرانفر در آکتور رونمایی شد | «آکتور» عنوان سریالی است که این روزها به کارگردانی نیما جاویدی مراحل تولید خود را پشت‌سر می‌گذارد. شامگاه روز جمعه صفحه اینستاگرامی «فیلیمو» با انتشار پستی از این سریال و گریم بازیگران اصلی‌اش رونمایی کرد. در سریال آکتور نوید محمد‌زاده و احمد مهرانفر ایفاگر نقش‌های اصلی هستند که نقش دو بازیگر تئاتر را برعهده دارند.

آنها طی ماجرایی درگیر یک چالش بزرگ می‌شوند. در این خبر آمده که قرار است «آکتور» به‌زودی پخش شود. ابتدا عنوان شد که زمان پخش این سریال ۲۸‌مهر است، اما لحظاتی بعد این تاریخ حذف شد و از قید زمانی «به زودی» برای پخش آن استفاده شد. سریال «آکتور» جزو تولیداتی است که به شکل مشترک از دو پلتفرم «نماوا» و«فیلیمو» پخش می‌شود. اما با این‌حال نماوا هیچ واکنشی نسبت به معرفی این سریال نداشت و در این زمینه سکوت کرده است.

شاهد روز: ۱۰ کلیپ پربازدید تلوبیون فوتبالی هستند | در یک ماه اخیر سلسله گزارش‌هایی درباره وضعیت تلویزیون منتشر کردیم و نوشتیم مخاطب محتوای جذاب چندانی در اختیار ندارد. در عین حال به این مسئله اشاره شد که فوتبال می‌تواند تلویزیون را از بحران نجات دهد. روز گذشته تلوبیون ۱۰ کلیپ پربازدید مرداد ماه را منتشر کرد که تاییدی است بر گزارش هفت صبح. همه پربازدیدهای تلوبیون، فوتبالی هستند و خبری از بریده سریال‌ها، برنامه‌ها، گزارش‌های خبری و … نیست.

در صدر پربازدیدترین ویدئوها، گل دوم سپاهان به استقلال توسط رامین رضاییان قرار دارد که ۳۷۲,۶۷۰ بار دیده شده. ویدئوی اخبار کوتاه ورزشی با ۱۲۰,۷۵۷ بازدید در رتبه دهم قرار گرفته است. نکته جالب آن‌که برنامه‌های ورزشی مثل فوتبال برتر و گزارش ورزشی در این رده‌بندی هیچ سهمیه‌ای ندارند. پیش‌تر نوشتیم وجاهت این برنامه‌ها به خاطر پخش زنده فوتبال است و کیفیت آن‌ها از نظر برنامه‌سازی استاندارد کافی ندارد.

همزمانی روز : مشکل همزمانی فوتبال و والیبال حل شد | هفته دوم لیگ برتر بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان با بازی تیم ملی والیبال در جام واگنر همزمان شد. شبکه سه با پخش تیزری اعلام کرد که قصد دارد بازی‌های جام واگنر را پوشش دهد که با اعتراض رسانه‌ها و هواداران مواجه شد و این شبکه پخش بازی والیبال را به شبکه ورزش منتقل کرد.

بر اساس جدول زمانی اولیه، با شروع بازی‌های جام‌جهانی والیبال این همزمانی اتفاق افتاده بود. یعنی پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه به مصاف نفت آبادان می‌رود و این در حالی است که نیم ساعت بعد یعنی در ساعت ۲۰ بازی تیم ملی والیبال با هلند شروع می‌شود. سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد زمان مسابقه پرسپولیس دچار تغییر شده و یک ساعت زودتر برگزار می‌شود. به‌نظر می‌رسد مدیران سیما با مسئولان سازمان لیگ رایزنی و مشکل را حل کرده‌اند.

کدخبر: ۴۷۵۱۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر