کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۶۲۹
تاریخ خبر:

رصدخانه | در‌جا زدن فوتبال برتر، حذف سامان گوران و‌...

روزنامه هفت صبح | این چه شروعی بود روز: در‌جا زدن فوتبال برتر در فصل جدید | برنامه «فوتبال برتر» تحلیلی بعد از چند هفته تعطیلی دوشنبه شب این هفته به بهانه شروع بازی‌های تیم ملی ایران درمقدماتی جام جهانی فصل جدید خود را آغاز کرد. البته که شروع این فصل به لحاظ ساختار بصری و البته محتوایی تفاوتی با فصل قبل نداشت و انگار فقط عوامل چند هفته‌ای استراحت کرده و دوباره بازگشته بودند.

در اولین برنامه فصل جدید دو مبحث مورد بررسی قرار گرفت یکی اوضاع و احوال تیم ملی در گفت وگو با بازیکنان و کادر فنی و دیگری تحلیل شرایط فصل نقل و انتقالات که با حضور سعید آذری مدیر عامل سابق فولاد خوزستان اجرا شد. در این بخش حضور طولانی مدت سعید آذری در استودیو و مطول شدن بحث موجب یکنواختی این بخش شد، ضمن اینکه آیتم‌ها هم آنقدرمتوسط و معمولی بودند که کمکی به ریتم برنامه نکردندتا اولین برنامه فوتبال برتردر فصل جدید حرفی برای گفتن نداشته باشد.

تغییر و تحول روز: پژمان جمشیدی با گریم علفزار در تیزرهای تبلیغاتی: مدتی بود که تیزرهای یکی از فروشگاه‌های فروش فرش بدون حضور پژمان جمشیدی و با ساختاری متفاوت از شبکه‌های مختلف پخش می‌شد. چند روزی است قسمت‌های جدید این تیزر روی آنتن رفته که در آن شاهد حضور دوباره این بازیگر هستیم. پژمان این روزها با گریمی متفاوت در حال بازی در فیلمی با عنوان «علفزار » است‌.

او برای بازی در این فیلم ریش و سبیل خود را بلند کرده و ظاهرش حسابی متفاوت و دگرگون شده است. از آنجایی‌که فیلمبرداری « علفزار» همچنان ادامه دارد جمشیدی مجبور است تا پایان تولید‌، محاسن خود را حفظ کند، از همین رو به اجبار با همان سرو شکل در تیزرهای جدید برندی که با آن قرار داد دارد حاضر شده است. در تیزرهای جدید این برند که به تازگی پخش آن شروع شده مخاطبان جمشیدی را با ریش و سبیل و هیبتی متفاوت می‌بینند.

قرنطینه روز: حذف دو روزه سامان گوران به خاطر مشکوک بودن به کرونا: «دونبش» یکی از برنامه‌های زنده شبکه ایران کالا است که هرشب با حضور سامان گوران و سید احمد‌رضا موسوی روی آنتن این شبکه می‌رود. «دونبش» به مدت دو شب با یک مجری اجرا شد و سامان گوران حضوری در این برنامه نداشت.

دلیل غیبت او مشکوک بودنش به کرونا بود. اوایل هفته موسوی اعلام کرد که سامان گوران مشکوک به کرونا بوده و از همین رو تا نهایی شدن تستش در برنامه حاضر نخواهد بود. بعد از مشاهده برخی علائم کرونا در سامان گوران، از او می‌خواهند که برای مشخص شدن وضعیتش تست دهد و تا زمانی که پاسخ تست نیامده در برنامه حضور پیدا نکند.گوران دوشنبه شب و بعد از منفی شدن تستش دوباره در برنامه «دونبش» حاضر شد. طی دوشب گذشته در بخش‌هایی از برنامه با گوران به شکل تلفنی ارتباط برقرار شد تا غیبتش زیاد به چشم نیاید.

کدخبر: ۴۱۱۶۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر