کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۲۷۱۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| درخشش حمیدرضا محمدی در سرجوخه

روزنامه هفت صبح | بازگشت روز: نوید محمد‌زاده به عرصه اجرا برمی‌گردد | نوید محمد‌زاده که سال‌ها پیش به عنوان مجری کار اجرا را با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیون تجربه کرده بود قصد دارد به زودی به این عرصه برگردد. محمد‌زاده که این روزها درگیر بازی در فیلم سینمایی «برادران لیلا» است‌، اخیرا با یکی از پلتفرم‌ها به توافق رسیده تا به عنوان مجری، در یکی از تاکشوهای تولیدی این پلتفرم حاضر شود. ساختار این تاکشو با همه آثار مشابه تفاوتی اساسی دارد.

هنوز اطلاعاتی از محتوا و ساختار این تاکشو رسانه‌ای نشده است. نوید محمد‌زاده اوایل دهه نود اجرای برنامه‌ای تلویزیونی با عنوان « دوستان» را برعهده داشت. این برنامه از محصولات شبکه برون مرزی جام جم بود. بعد از به شهرت رسیدن محمد‌زاده در عرصه بازیگری ویدئوهای اجرای این بازیگر در شبکه‌های اجتماعی به یکی از پربازدید‌ترین ویدئوها تبدیل شد.

دقت کنید روز: وقتی به‌نام و نشان برنامه احترام نمی‌گذارند | «شما و سیما» یکی از برنامه‌های قدیمی تلویزیون است که پخش آن کماکان ادامه دارد. این برنامه از محصولات معاونت سیماست که موظف است برنامه‌های تولیدی شبکه‌های مختلف را پوشش دهد و مخاطبان را در جریان آخرین اخبار تولیدات تلویزیون بگذارد. جمعه گذشته این برنامه یکی از بخش‌هایش را به پخش پشت صحنه سری جدید مسابقه «شهروند و مافیا» اختصاص داده بود.

در جریان پخش این آیتم و در زمان‌هایی که گزارشگر با عوامل مسابقه گفت‌وگو می‌کرد، نام آن فرد پایین صفحه زیرنویس می‌شد، اما نواری که نام مصاحبه‌شونده داخل آن حک می‌شد، روی بخشی از لوگو برنامه می‌نشست و آن را مخدوش می‌کرد. در حالی‌که با خرج کردن کمی سلیقه می‌شد‌، نوار زیرنویس را کمی جابه‌جا کرد که این همپوشانی اتفاق نیفتد و قاب تصویر زشت نشود.

ستاره روز: درخشش حمیدرضا محمدی در سرجوخه | سریال سرجوخه که پخش آن از دوشنبه هفته گذشته شروع شد خیلی‌زود و بعد از پخش چند قسمت توانست نظر مخاطبان را به خودش جلب کند. یکی از نکات برجسته و مثبت این سریال درخشش یکی از بازیگران اصلی آن است. حمیدرضا محمدی که پیش از این با فیلم «آبادان یازده ۶۰» توانایی‌هایش را در بازیگری نشان داده بود، حالا در سریال سرجوخه موفق شده از فرصت به‌دست آمده نهایت استفاده را ببرد و بازی خوبی در نقش غلامرضا از خود ارائه دهد.

او با اشراف کامل بر خصوصیات رفتاری جوان‌های جنوب‌شهر که درگیر مشکلات زندگی هستند، توانسته تصویری ملموس و البته قابل باور از این قشر جامعه را ارائه دهد. او به‌خوبی شمایل یک جوان عاصی را به تصویر کشیده و به باور مخاطب نشانده و تا اینجای کار همراه خودش کرده است.

کدخبر: ۴۲۲۷۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر