کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۰۰۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| درخشش آرا در افرا و گزارش بی‌نقص صباغ

روزنامه هفت صبح | جذاب روز: گزارش بی‌نقص مسابقات موتور سواری | یکی از اتفاق‌های خوب شبکه ورزش، پوشش مستقیم مسابقات موتورسواری و فرمول یک است، که به شکل روتین انجام می‌شود. روز گذشته شبکه ورزش در چند نوبت مسابقات موتورسواری که در کلاس موتو ۳ برگزار می‌شد، به شکل مستقیم روی آنتن برد.

علیرضا صباغ گزارش این مسابقات را برعهده داشت. گزارش او کاملا مخاطب را درگیر اتمسفر مسابقه می‌کند. او به موقع از حواشی مسابقه و شرکت کننده‌ها می‌گوید تا در جای مناسب از آنها برای جذاب کردن فضای مسابقه بهره ببرد. سبک گزارش صباغ به نحوی است که حتی مخاطب غیر حرفه‌ای را هم جذب می‌کند. او درطول گزارش به گونه‌ای به قوانین مسابقات موتورسواری اشاره می‌کند و از اصطلاحات خاص این ورزش بهره می‌برد که مخاطب انگار با همه آنها از قبل آشنا بوده و کامل این اصطلاحات و قوانین را می‌شناسد.

درخشش روز: حضور متفاوت علیرضا در افرا | علیرضا آرا یکی از تئاتری‌های قدیمی است که هنوز در عرصه تصویر قابلیت‌هایش مثل عرصه تئاتر آنطورکه باید به چشم نیامده است. اما او مثل بقیه تئاتری‌ها با تیزهوشی ذاتی‌اش از معدود فرصت‌هایی که در عرصه تصویر به دست می‌آورد به بهترین شکل ممکن بهره می‌برد تا بتواند گوشه‌ای از توانایی‌هایش را عرضه کند.

آرا که در تلویزیون بیشترین همکاری را با بهرنگ توفیقی داشته‌، این شب‌ها سریال « افر» به کارگردانی توفیقی را در حال پخش از شبکه یک دارد. او که معمولا در نقش‌های پیشینش در قالب کاراکترهایی ظاهر شده بود که کمی تند مزاج و خشن بودند، حالا در این سریال ایفاگر نقش یک پزشک پزشکی‌قانونی است که برای تحقیق درباره پرونده «مهتاب فروزش» وارد داستان شده است. آرا با آگاهی کامل بر اجرای رفتاری این کاراکتر تصویری باور پذیر از این پزشک ارائه داده است.

مشتری ندارد روز: آهوی من مارال را کسی نمی‌خرد‌؟ «آهوی من مارال» یکی از سریال‌های در دست تولید شبکه نمایش خانگی است که این روزها به تناوب شاهد معرفی بازیگرانش از طریق رسانه‌ها هستیم، گوهر خیر‌اندیش تا به اینجا آخرین بازیگری است که حضورش در این سریال رسانه‌ای شده است. « آهوی من مارال» یکی از سه سریالی است که با موضوع « ناصر‌الدین‌شاه» در حال تولید است.

این سریال اگرچه در حال طی کردن مراحل تولیدش است اما هنوز پلتفرمی با آن برای پخش قرارداد نبسته است. یکی از پلتفرم‌ها به دلیل داشتن سریالی مشابه و برخی مسائل حقوقی با این سریال وارد مذاکره نشده و پلتفرم دیگر هم به دلیل ضعف ساختاری سریال، قراردادی برای پخش با آن منعقد نکرده است. قسمت‌هایی از سریال مورد ارزیابی کارشناسان این پلتفرم قرار گرفته و آنها اعلام کرده‌اند که سریال فاقد امتیازاتی است که بتواند از این پلتفرم پخش شود.

کدخبر: ۴۱۴۰۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1631868822

    ایشون کلا بازیگر خوبی هستند اما اینجا یک چیز دیگه است. درخشان و به یاد ماندنی??