کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۰۷۵۲
تاریخ خبر:

رصدخانه| حذف فان و ابوطالب، پوست شیر و بی‌همگان

روزنامه هفت صبح| دلیل روز: چرا سریال «بی‌همگان» دو کارگردان دارد؟ شبکه سه از چهارشنبه گذشته پخش سریال جدید «بی‌همگان» را شروع کرد. این سریال دو کارگردان دارد؛ یکی بهرنگ توفیقی و دیگری اصغر هاشمی. بهرنگ توفیقی سال گذشته قرار بود سریال «سوده خانم» را برای رمضان سال 1401 جلوی دوربین ببرد. روند تولید این سریال متوقف شد و بعد از آن، این کارگردان توسط «مهران مهام» برای کارگردانی سریال «بی‌همگان» دعوت به کار شد تا جایگزین رضا کریمی شود.

توفیقی در حالی کارگردانی سریال «بی‌همگان» را عهده‌دار شد که از قبل قراردادی برای ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی با نام «سرگیجه» را بسته بود. از همین‌رو او با مهام توافق کرد که تا پایان سال 1400 سر پروژه «بی‌همگان» باشد. با توجه به اینکه تصویربرداری سریال در زمان تعیین‌شده به پایان نرسید، توفیقی از ادامه کار انصراف داد و اصغر هاشمی جایگزین او شد.

چرا پخش نشد روز: واهمه از دیده نشدن پوست شیر | هفته گذشته درست در روزی که قرار بود نخستین قسمت سریال پوست شیر پخش خود را شروع کند، فیلم‌نت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌ در هفته جاری به دلیل شرایط جامعه و… محصولات این پلتفرم پخش نمی‌شود. اما با این حال قسمت اول پوست شیر با دو روز تاخیر توزیع شد. درحالی‌که می‌بایست طبق روال و اطلاع‌رسانی قبلی فیلم‌نت قسمت دوم این سریال چهارشنبه ششم مهر ماه توزیع می‌شد.

اما در روز پخش در صفحه مربوط به این سریال در پلتفرم اعلام شد که «پخش قسمت‌های بعدی به زمان دیگری موکول شد». برخی عدم پخش پوست شیر را به حواشی اخیر شهاب حسینی ربط داده‌اند اما اصل ماجرا این است که فیلم‌نت روی این سریال برای جذب مخاطب حساب ویژه‌ای کرده و اگر آن را در شرایط فعلی پخش کند، مخاطب مورد نظر خود را به‌دست نمی‌آورد؛ به این ترتیب کار از دست می‌رود.

بی‌خیالش شد روز : حذف فان و ابوطالب از فوتبال ۱۲۰ | قسمت جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» شامگاه پنجشنبه روی آنتن شبکه ورزش رفت. در این برنامه به دلیل تعطیلی رقابت‌های باشگاهی در سطح اروپا، بازی‌های ملی در روزهای فیفا مورد بررسی قرار گرفت. البته با توجه به از سر‌گیری رقابت‌های باشگاهی و انجام چند بازی مهم از‌جمله دربی منچستر در لیگ جزیره و بازی رم با اینتر در سری A ایتالیا، آیتم‌هایی در این رابطه پخش شد.

اما نکته قابل توجه حذف یکی از آیتم‌های پرطرفدار «فوتبال ۱۲۰» یعنی آیتم «فان» در برنامه این هفته بود. همیشه در هفته‌هایی که پخش برنامه با یک مناسبت سوگواری همزمان است، این آیتم روی آنتن نمی‌رود‌ اما در برنامه این هفته، به دلیل شرایط جامعه و اتفاقات رخ داده، آیتم «فان» پخش نشد. حمید محمدی هم توضیحات گنگی درباره عدم پخش آیتم «فان» داد و به‌طور مستقیم دلیل عدم پخش آن را توضیح نداد.

کدخبر: ۴۸۰۷۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر