کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۱۰۳۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| توضیح چندباره یک نکته واضح توسط خیابانی

روزنامه هفت صبح| توضیح واضحات روز : توضیح چندباره یک نکته واضح توسط خیابانی | ‌جواد خیابانی بعد از جام‌جهانی همچنان در عرصه گزارشگری فعال است و اغلب بازی‌های مهم اروپایی را در این مدت گزارش کرده است. بازی اتلتیکو بیلبائو و رئال‌مادرید یکی از دیدارهای حساسی بود که خیابانی در این هفته آن را گزارش کرد.

اگر مخاطب مسابقات لالیگا باشید کارگردان تلویزیونی این رقابت‌ها همیشه صحنه‌های مشکوکی که داور از کنار آن می‌گذرد را بلافاصله دوقاب می‌کند و در حالیکه بازی در جریان است در قابی دیگر صحنه مورد نظر را هم نمایش می‌دهد تا مخاطب بدون آنکه ارتباطش با جریان بازی قطع شود، صحنه مورد نظر را هم ببیند. الان حدود دو فصلی می‌شود که کارگردانان تلویزیونی مسابقات لالیگا از این تکنیک استفاده می‌کنند. در طول بازی رئال‌مادرید و اتلتیکو‌بیلبائو برخورد جواد خیابانی با این اتفاق به‌گونه‌ای بود که انگار مخاطب نمی‌داند چرا تصویر دوقاب می‌شود‌، بنابراین هربار آن را توضیح می‌داد.

تصاویر ناب روز: تصاویر زیرخاکی از نی‌نوازی استاد یاوری | شامگاه دوشنبه شبکه چهار مستند کوک دل را روانه آنتن کرد. محوریت این قسمت از مستند «کوک دل» آشنایی مخاطب با سبک و سیاق کاری استاد حسین یاوری نوازنده چیره‌دست نی بود. اتفاق جالب این مستند پخش تصاویر قدیمی و زیر خاکی از نی‌نوازی استاد یاوری بود. تصاویری سیاه و سفید و البته تا حدی بی‌کیفیت که به این مستند رنگ و جلای جذابی بخشیده بود.

این تصاویر لابه‌لای گفت‌وگوها پخش می‌شد. جالب‌ترین بخش تصاویر نی‌نوازی استاد یاوری جایی بود که او رو به دوربین گفت من هنوز‌هم می‌توانم نی بزنم. بعد از گفتن این جمله از جایی که نشسته بود بلند شد و در گوشه‌ دیگری از اتاقش روی زمین دراز کشید و با همان حالت شروع به نی‌نوازی کرد. این تصویر بدیع و سرشار از زندگی حال و هوای ویژه‌ای به این قسمت از مستند «کوک دل» بخشید و آن را حسابی تماشایی کرد.

جا زدن روز : وقتی مسئول ورزش استان خراسان رضوی حاضر به پاسخگویی نشد | فوتبال خراسان رضوی طی ماه‌های گذشته کانون اتفاقات و حواشی زیادی بود. ماجرای تیم وحدت خراسان و کنار گذاشتن آن از لیگ یک، اختلافات رئیس هیات فوتبال این استان با مدیر کل تربیت بدنی و از همه مهمتر انتشار خبر تعرض به نوجوانان یک مدرسه فوتبال از جمله این اتفاقات و حواشی بود. برنامه فوتبال برتر قصد داشت در این هفته مسائل حاشیه‌ای فوتبال استان خراسان رضوی را مورد بررسی قرار دهد.

به همین منظور از علی‌اکبر هاشمی جواهری مدیر‌کل تربیت بدنی این استان برای حضور در برنامه دعوت به‌عمل آمده بود. اما طبق گفته محمد‌حسین میثاقی این مدیرورزشی در آخرین لحظه از حضور در برنامه منصرف می‌شود. آن طوری‌که میثاقی اطلاع داد تا ساعت یک بعد ازظهر هم قرار به حضور او در این برنامه بود، اما به‌ناگاه هاشمی جواهری اعلام می‌کند که در برنامه حاضر نخواهد شد.

کدخبر: ۵۰۱۰۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1569594374

    ماشالا هزار ماشالا گوش شیطون کر انشالا ک ه سایه سر خانواده باشه خیلی مرد با احساس و با شخصیتی هستش که خوب از معلم بودن و استاد دانشگاه بودنش هم میشه اینرو فهمید و این خصوصیات احساسی و اخلاقی و شخصیتی ر و کنار هم گذاشت و به این نتیجه رسید….

  • _user_1560804133

    خود هفت صبح هم از خیابانی چیزی کم نمیاد در بعضی از سطح ها چند بار به یک موضوع ا شاره می کنه