کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۶۱۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| بازگشت جواد و کری‌خوانی نادری و جمشیدی

روزنامه هفت صبح | ادعای روز : حمید جبلی برای تلوبیون سریال نوشته است | مهدی فرجی تهیه‌کننده فعلی تلویزیون و مدیر اسبق این رسانه در گفت‌وگویی با تسنیم مدعی شده که به زودی سریالی عروسکی براساس فیلمنامه‌ای از حمید جبلی برای پخش در پلتفرم «تلوبیون» تهیه و تولید می‌شود. او در این گفت‌وگو ادعا کرده که جبلی فیلمنامه این سریال را نوشته و قرار است در روند تولید پروژه هم حضوری پر رنگ داشته باشد.

فرجی درباره کم و کیف این سریال توضیح دیگری نداده است. چندی پیش یکی از عوامل برنامه «مهمونی» در گفت‌وگویی رادیویی در پاسخ به این سوال که چرا حمید جبلی در این مجموعه حضور ندارد عنوان کرد که او کلا از فعالیت‌های هنری فاصله گرفته و دیگر قصد کار ندارد. صحبتی که البته هیچگاه به شکل رسمی تایید و تکذیب نشد، اما حالا با این ادعای فرجی نسبت به صحت آن باید شک کرد. آخرین فعالیت جبلی در تلویزیون حضور در مجموعه «کلاه قرمزی» است.

بازگشت روز: جواد عزتی به تلویزیون برگشت | شبکه نسیم در ادامه بازپخش سریال‌های کمدی، به تازگی سریالی تقریبا قدیمی از جواد عزتی را روانه آنتن کرده است. این سریال «سه دونگ سه دونگ » نام دارد که عزتی پیش از تبدیل شدن به یک ستاره سینمایی در آن بازی کرده بود. این سریال کمدی را شاهد احمد لو کارگردانی کرده که نخستین بار در سال ۱۳۹۰ به عنوان سریال مناسبتی ماه رمضان روی آنتن شبکه پنج رفت.

الان نزدیک به ۱۱ سال از ساخت این سریال می‌گذرد، جواد عزتی طی این یک دهه توانست روند رو به رشد چشمگیری را در بازیگری در پیش بگیرد و تبدیل به یکی از ستاره‌های مهم و گران قیمت سینما شود. او بعد از این سریال در دو فصل «دردسرهای عظیم» و «بیمار استاندارد» بازی کرد و دیگر جلوی دوربین هیچ پروژه تلویزیونی نرفت. سریال «سه دونگ سه دونگ» قرار است هرشب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش شود.

رو اعصاب روز: کری‌خوانی‌های کودکانه محمد نادری و شاهین جمشیدی در قاتی بازی | طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برنامه «خندوانه» به مسابقه «قاتی بازی» اختصاص داشت. در این دو شب محمد نادری و شاهین جمشیدی به عنوان شرکت‌کننده در این مسابقه حاضر بودند. محمد نادری هم‌تیمی کامران تفتی بود که باید با تیم «لاک پشت‌های اینجا» رقابت می‌کردند. نادری در طول مسابقه دائم در حال کری‌خوانی و متشنج کردن فضا بود و در برخی مواقع هم با کارهای اضافه‌اش تمرکز رامبد جوان را به هم می‌ریخت.

تیم او در نهایت بازنده مسابقه شد.این روند پنجشنبه شب با حضور شاهین جمشیدی هم ادامه پیدا کرد. او به همراه همی‌تیمی‌اش محمد مفیدی در طول مسابقه هیجان کاذب به بازی می‌دادند و با کری‌خوانی‌های بیش از حدشان موجب شدند تا در برخی موارد این مسابقه از روند طبیعی خود خارج شود. در واقع سبک و سیاق کری‌خوانی محمد نادری و شاهین جمشیدی در مواقعی باعث به‌هم ریختن اعصاب مخاطب می‌شد.

کدخبر: ۴۶۲۶۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر