کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۹۶۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| انصراف رسول‌زاده و فعالیت عجیب بازغی

روزنامه هفت صبح| انصراف روز: سارا رسول‌زاده از سریال بامداد خمار انصراف داد | یکی از سریال‌هایی که قرار بود در شبکه نمایش خانگی تولید شود، سریال «بامداد خمار» است. سریالی که ابتدا قرار بود به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد تولید شود اما با کنار گذاشتن او کارگردانی سریال به محمد رحمانیان رسید. در همان شروع پیش‌تولید، تهیه‌کننده پروژه با ساعد سهیلی، مهرداد صدیقیان و سارا رسول‌زاده به توافق رسید.

طبق برآورده اولیه تولید این سریال با تولید فصل دوم سریال «نجلا» همزمان می‌شد، از همین‌رو رسول‌زاده مجبور به کناره‌گیری از سریال شبکه سه شد. اما تولید بامداد خمار به دلیل عدم صدور پروانه ساخت به جریان نیفتاد. بعد از آن با تغییر کارگردان هم سریال وارد فاز تولید نشد، بنابراین رسول‌زاده از حضور در این سریال انصراف داد. او بعد از انصراف با یکی از سریال‌های در دست تولید پلتفرم «فیلمنت» به توافق رسید.

اینجا هم که هستی روز: چرا پژمان بازغی همه جا هست | یکی از بازیگرانی که این روزها علاوه بر کارهای نمایشی از جمله فیلم و سریال در برنامه‌های مختلف حضور ثابت و همیشگی دارد، پژمان بازغی است. از ابتدای سال تا الان مخاطبان این بازیگر را معمولا در یک فیلم، سریال یا برنامه تلویزیونی و شبکه خانگی دیده‌اند. او در اکران نوروز فیلم « هفته‌ای یکبار آدم باش» را روی پرده داشت.

به مدت نزدیک به دو ماه با سریال «افرا» روی آنتن بود. او طی ماه‌های گذشته در برنامه‌های مختلف هم شرکت کرد. شب‌های مافیا که هم در دور مقدماتی‌اش حاضر بود و هم درفینال فینالیست‌های آن حضور پیدا کرد. بازغی یکی از مهمانان برنامه « شب آهنگی» بود و در تلویزیون هم در برنامه «سریالیست» حاضر شد. او حالا در تازه‌ترین حضورش مهمان برنامه‌ای با نام«همزادمن» شده است تا تقریبا به هیچ برنامه‌ای نه نگفته باشد.

بی‌کیفیت روز: کیفیت دانلودی یک فیلم یک تجربه | یکی از مجموعه‌های خوب و ماندگاری که در تلویزیون تولید شد، مجموعه مستندهای «یک فیلم، یک تجربه» بود که به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه با هدف بررسی‌، تحلیل و نمایش پشت صحنه فیلم‌های مطرح سینمای ایران تولید شد. برنامه‌ای که هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها تماشایی است. قسمت‌های مختلف این مجموعه تاکنون بارها پخش شده و تکرار بیش از حد برخی از قسمت‌ها موجب شده تا کیفیت بصری آنها افت کند.

جمعه گذشته شبکه چهار به مناسبت هفته بسیج یکی از قسمت‌های این مجموعه که اختصاص به فیلم «لیلی با من است» داشت را روانه آنتن کرد. آنچه که بیش از هر چیز در این بازپخش به‌چشم می‌آمد، کیفیت پایین تصاویر بود. کیفیت بصری این قسمت به‌قدری پایین بود که انگار این قسمت با کیفیت متوسط از اینترنت دانلود شده و روی آنتن رفته است.

کدخبر: ۴۲۷۹۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر