کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۹۵۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| آغاز پخش لیگ‌برتر و آفتاب‌پرست و شبکه مخفی زنان

روزنامه هفت صبح | بازگشت هیجان روز : آغاز پخش لیگ برتر از روز جمعه | از روز شنبه هفته جاری با پوشش مستقیم بازی‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا و لیگ پرتغال‌، هیجان پخش زنده فوتبال دوباره به تلویزیون برگشت. حالا از روز جمعه نوزدهم مرداد ۱۴۰۱ این هیجان با شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران به اوج خود می‌رسد.

عصر روز جمعه شبکه سه در قالب برنامه «فوتبال برتر» دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان را پخش می‌کند و شبکه ورزش هم بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان را روی آنتن می‌فرستد. پخش مسابقات هفته اول لیگ برتر در روز شنبه ۲۰ مرداد با پوشش بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از شبکه سه ادامه پیدا خواهد کرد. مسابقات هفته اول لیگ برتر در ادامه توسط دو برنامه «شب‌های فوتبالی» و «فوتبال برتر» مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند تا این برنامه‌ها هم همگام با اتفاقات لیگ برتر به پخش خود ادامه دهند.

شروع روز: آفتاب پرست و شبکه مخفی زنان جمعه پخش می‌شوند| پخش سریال‌های کمدی شبکه خانگی که به احترام ایام سوگواری دهه اول محرم متوقف شده بودند از جمعه نوزدهم مرداد ۱۴۰۱ از سر گرفته می‌شود. قسمت سوم سریال «آفتاب پرست» این هفته استثنائا روز جمعه توزیع می‌شود و سپس پخش آن از هفته آینده طبق روال گذشته روزهای دوشنبه خواهد بود.

سریال« شبکه مخفی زنان» ساخته افشین هاشمی هم که پیش از شروع دهه محرم پخش خود را در روزهای جمعه آغاز کرده بود ، بعد از یک هفته وقفه از روز نوزدهم پخش خود را مجدد از سر می‌گیرد. دیگر سریال‌های کمدی شبکه خانگی از جمله «جادوگر» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و «روزی روزگاری مریخ» ساخته مشترک محسن چگینی و پیمان قاسمخانی هم از هفته آینده طبق روال همیشگی به ترتیب روزهای یکشنبه و سه‌شنبه توزیع می‌شوند. یکشنبه ۲۱ مرداد قسمت دوازدهم جادوگر و سه‌شنبه ۲۳ مرداد قسمت چهارم روزی روزگاری مریخ پخش می‌شوند.

واکنش روز: لوگو شبکه آی فیلم هم مناسبتی شد | اکثر شبکه‌های تلویزیونی در مناسبت‌های مذهبی و ملی با طراحی لوگو و درج آن در گوشه‌ای از قاب تصویرشان واکنش نشان می‌دهند. شبکه‌ها سعی می‌کنند که این لوگو مناسبتی هم راستا با هویت بصری‌شان باشد که در این میان شبکه پنج کاملا در مسیر گرافیک تصویری‌اش به مناسبت‌ها واکنش نشان می‌دهد. در میان شبکه‌های تامینی‌، شبکه آی فیلم جزو شبکه‌هایی است که معمولا در قاب تصویرش واکنشی به این مناسبت‌ها در قالب لوگو و… نشان نمی‌دهد.

اما در ایام دهه محرم این قاعده را کنار گذاشت و با دخل و تصرف در لوگو به این مناسبت واکنش نشان داد. لوگو شبکه آی فیلم دارای حرکت است، هرچند گاهی جمع و حرف «i» آن تبدیل به یک شبه مستطیل سفید می‌شود. در ایام محرم داخل این مستطیل سفید عبارت «لبیک یا حسین» حک شده بود. در ادامه این مستطیل بار دیگر تبدیل به لوگو آی فیلم می‌شد.

کدخبر: ۴۷۱۹۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر