کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۴۵۹۵
تاریخ خبر:

رصدخانه‌| کار جالب مهدی‌قلی و مشکل بعد از آزادی

روزنامه هفت صبح | همکاری روز: لطیفی و عنقا دوباره به هم رسیدند | حامد عنقا قرار است بعد از سال‌ها در همکاری مشترکی با محمد‌حسین لطیفی، سریال شهید بروجردی را بسازد. آخرین همکاری مشترک آنها به سال ۱۳۹۵ و ساخت سریال شبکه خانگی «پیکسل» برمی‌گردد. سریالی که هنوز فرصت نمایش به دست نیاورده است.

در این پروژه عنقا به عنوان تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس با لطیفی کار کرد. همکاری‌های قبلی آنها در مقام نویسنده و کارگردان شکل گرفته است. نردبام آسمان اولین کار مشترک‌شان بود که همین همکاری یک سال بعد منجر به تولید «قلب یخی» برای شبکه نمایش خانگی شد. این سریال با حضور عنقا و لطیفی در دو فصل تولید و فصل سوم آن را گروه دیگری ساختند. «تنهایی لیلا» دیگر کار مشترک عنقا و لطیفی است. لطیفی این روزها مشغول تمام کردن «سنجر خان» است و عنقا هم خودش را آماده تولید مینی سریال «ترور» می‌کند.

ایراد روز: بعد از آزادی اصلاح رنگ نشده؟ سریال «بعد از آزادی» بعد از سال‌ها رنگ آنتن را دید و امشب هم قرار است قسمت چهاردهمش روی آنتن برود. این سریال تا به اینجا توانسته با روایتی قابل قبول مخاطب را با خودش همراه کند. سریالی که هرچند به لحاظ ساختاری و محتوایی خوش ساخت است، اما کیفیت بصری آن چندان قابل دفاع نیست.

این سریال به لحاظ رنگ و نور مشکل دارد، کیفیت آن به گونه‌ای است که انگار بدون اصلاح رنگ و نور روی آنتن می‌رود‌. مقایسه کیفیت تصویر این سریال با برنامه‌هایی که قبل و یا بعد از آن پخش می‌شود به خوبی نشان می‌دهد که بعد از آزادی از منظر رنگ و نور مشکل دارد. شاید یکی از دلایل پایین بودن کیفیت بصری سریال دستکاری رنگ و نور آن برای اصلاح آرایش بازیگران زن باشد.

اتفاق روز: تبریک سال نو میلادی در برنامه نگاه یک | برنامه «نگاه یک»شنبه شب در حالی روی آنتن رفت که یک شب از حلول سال نو میلادی گذشته بود و در هفته پیش رو هم دو مناسبت مهم قرار داشت. یکی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دیگری فاطمیه دوم. مهدی مهدی‌قلی مجری برنامه، بعد از سلام و احوالپرسی به تمام این مناسبت‌ها واکنش نشان داد.

او ضمن ادای احترام به سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره او و همچنین عرض تسلیت بابت ایام فاطمیه،حلول سال نو میلادی را هم به هموطنان مسیحی و ارمنی تبریک گفت و به این مناسبت هم واکنش نشان داد. توجه برنامه نگاه یک به این موضوع از اتفاقات جالبی بود که شنبه شب افتاد.در این برنامه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی مهمان بود. او در ابتدای صحبت‌هایش و پیش از شروع بحث خاطره‌ای جالب از همکاری با حاج قاسم در سپاه قدس روایت کرد.

کدخبر: ۴۳۴۵۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر