کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۸۸۲۱
تاریخ خبر:

رصدخانه|‌ وقتی سیاوش کوچک بود

روزنامه هفت صبح | خاطره‌بازی روز: وقتی سیاوش کوچک بود | شبکه آی‌فیلم عصرها سریالی با عنوان «مامور بدرقه» را پخش می‌کند. این سریال را سعید سلطانی در سال ۸۷ ساخت که رمضان همان سال روی آنتن شبکه پنج رفت. نقش اصلی مامور بدرقه در کنار سیروس گرجستانی، محسن تنابنده است که در آن سال‌ها هنوز به شهرت همه‌گیر نرسیده بود و مخاطبان تلویزیون شناخت چندانی از او نداشتند.

در میان بازیگران سریال یک چهره دیگر هم دیده می‌شود که در آن سال‌ها سن و سال کمی داشت و مخاطبان هم شناختی از او نداشتند. این چهره کسی نیست جز امیرحسین فتحی. او که با نقش «سیاوش» در سریال «جیران» و پیش از این با بازی در سریال شهرزاد به شهرت رسید، در سال ۷۸ امیرحسین فتحی جوانی ۱۶‌ساله بود که در این سریال نقش پسر جوان هایده حائری را بازی می‌کرد. از زمان پخش این سریال ۱۴ سال می‌گذرد.

پایان روز: پایان باز ساخت ایران برای فصل چهارم | فصل سوم ساخت ایران با پخش قسمت ۲۱ به پایان رسید. داستان این فصل به گونه‌ای تمام شد که شرایط برای ادامه آن در فصل چهارم همچنان مهیاست. در فصل سوم داستان حول یک مجموع لوح زرین باستانی می‌چرخید. این مجموعه شامل چهار لوح بود که سرنوشت سه تای آنها در این فصل مشخص شد. یک لوح از این چهار لوح باقی مانده که دست یکی از شخصیت‌های اصلی داستان است.

در پایان قسمت ۲۱ می‌بینیم که عده‌ای دنبال پیدا کردن آن تک لوح هستند و در سکانس پایانی هم غلام با بازی امین حیایی توسط یکی از این گروه‌ها دزدیده می‌شود. هنوز از سوی تهیه‌کننده سریال به شکل رسمی اعلام نشده که ساخت مجموعه ادامه پیدا می‌کند یا خیر اما با توجه به اسپانسرهایی که این سریال دارد، قطعا به زودی شاهد تولید فصل جدید آن خواهیم بود. فصل سوم ساخت ایران را بهمن گودرزی کارگردانی کرد.

بی‌موقع روز: تبلیغ اکران آنلاین موقعیت مهدی روی تابلو نتایج والیبال | یکی از بی‌سلیقگی‌های تلویزیون را باید در زمان پخش زیرنویس‌های تبلیغاتی دید. شامگاه پنجشنبه و در جریان پخش مستقیم بازی والیبال ایران و لهستان، پخش شبکه سه با بی‌سلیقگی هرچه تمام‌تر اقدام به پخش زیرنویس‌های تبلیغاتی اکران آنلاین فیلم «موقعیت مهدی» کرد.

هر چند در طول مسابقه درج زیرنویس تبلیغاتی امری بدیهی است اما معمولا این تبلیغات به نوعی انجام می‌شود که موجب مخدوش شدن اطلاعات نوشتاری روی صفحه نشود. اما پخش شبکه سه درست در لحظاتی که تلویزیون ایتالیا نتیجه و اطلاعات بازی را زیرنویس می‌کرد، زیرنویس تبلیغاتی اکران آنلاین «موقعیت مهدی» را روی آنتن می‌فرستاد. به این ترتیب این نوار تبلیغاتی روی زیرنویس اعلام نتایج می‌نشست و باعث مخدوش شدن اطلاعات نوشتاری بازی می‌شد.

کدخبر: ۴۶۸۸۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر