کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۲۲۲
تاریخ خبر:

رصدخانه‌|‌ آنجلینا جولی و حذف شاخ‌های آشا محرابی ‌

روزنامه هفت صبح | بی‌برنامگی روز: وقتی شبکه ورزش به بازی همزمان بی‌توجه است | یکشنبه شب دوبازی مهم یکی از لیگ ایتالیا بین «آس رم و ساسولو» برگزار می‌شد و دیگری از لالیگا بین تیم‌های «رئال مادرید و سلتاویگو» تقریبا به طور همزمان شروع شدند. سوت اولی ۲۳:۱۵ زده شد و سوت دومی یک ربع بعد در ساعت ۲۳:۳۰٫ پخش بازی رم به شبکه ورزش داده شد و بازی رئال هم روی آنتن شبکه سه رفت.

در چنین مواقعی شبکه‌ها صحنه‌های گل بازی همزمان را پوشش می‌دهند. کاری که یکشنبه شب شبکه سه هم انجام داد و گل‌های بازی رم و ساسولو را در حین پخش بازی رئال روی آنتن فرستاد. قاعدتا شبکه ورزش هم باید به همین شکل گل‌های بازی رئال مادرید و سلتاویگو را پوشش می‌داد، اما این شبکه به بازی همزمان کاملا بی‌توجه بود و گل‌های آن مسابقه را پخش نکرد که اتفاق خوبی نبود.

حذف روز : شاخ‌های جادوگر نارگیل در بیلبوردهای شهری حذف شد | یکی از شخصیت های سریال کودکانه «نارگیل» کاراکتر جادوگر با بازی «آشا محرابی» است.در قسمت اول شخصیت‌های این سریال معرفی شدند، یکی از این شخصیت‌ها، کاراکتر جادوگر با بازی «آشا محرابی» بود. از گریم او چند روز پیش از شروع مجموعه رونمایی شدکه به‌دلیل شباهت‌هایش با گریم آنجلینا جولی در فیلم «مالیفیسنت» مورد توجه قرار گرفت.

با توجه به بازتاب‌هایی که گریم شخصیت جادوگر داشت و همچنین نقش محوری او در درام‌، تیم تبلیغات سریال‌، برای بیلبوردهای شهری روی این شخصیت تمرکز ویژه‌ای داشتند و از تصویر او در طراحی بیلبوردها استفاده کردند،اما صدور مجوز برای پوسترهای شهری سریال نارگیل به حذف شاخ‌های جادوگر منوط شده است. از همین رو گروه تبلیغات مجبور به حذف شاخ‌های جادوگر شده‌اند و در پوسترهای شهری خبری از شاخ‌های معروف نیست.

حفظ هستیم روز: میان برنامه بلا استفاده شبکه نسیم | شبکه نسیم برای پر کردن آنتنش در حد فاصل برنامه‌ها، آیتمی با عنوان «یادتون» را هر از گاهی پخش می‌کند. در این میان برنامه بخش‌هایی از یک سریال قدیمی پخش می‌شود. یکشنبه شب هم در این برنامه تکه‌هایی از سریال «دردسر والدین» پخش شد.

این سریال و دیگر سریال‌های مشابه از جمله «خانه به دوش»، « متهم گریخت»، « بزنگاه» و…. طی این سال‌ها آنقدر از شبکه‌های آی فیلم و تماشا باز پخش داشتند که همه مخاطبان نه تنها داستان این سریال‌ها را یادشان هست بلکه دیگر از فرط تکرار، سکانس‌های مختلف آنها را هم از حفظ هستند. حالا در چنین شرایطی تولید و پخش چنین برنامه‌ای چه آورده‌ای دارد مشخص نیست. جالب اینجاست که همین سریال‌ها از خود شبکه نسیم هم بارها به شکل کامل پخش شده‌اند.

کدخبر: ۴۱۴۲۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر