کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۰۷۰۶
تاریخ خبر:

رای دادگاه شبنم نعمت‌زاده صادر شد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود جزییات رای دادگاه شبنم نعمت‌زاده راعلام کرد

رای دادگاه شبنم نعمت‌زاده

غلامحسین اسماعیلی در مورد رای صادر شده برای شبنم نعمت زاده و شریک جرم ایشان و احمدرضا لشکری‌پور فرزند هوشنگ و شرکت دارویی توسعه رسا به جرم اخلال عمده در نظام توزیع مایحتاج عمومی و پیش خرید محصولات دارویی به منظور انحصار می‌گوید هر کدام از این افراد به تحمل ۲۰سال حبس تعزیری به علاوه ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، محرومیت دائم از هرگونه خدمات دارویی محکوم شده‌اند.

همچنین خانم شبنم نعمت‌زاده به رد مال معادل ۴.۵ میلیارد تومان در حق آقای محمدرضا وحیدی نژاد و علی برکف و ایشان با آقای لشکری پور متضامنا به رد ۳.۶ میلیارد تومان در حق شرکت استراژن دارو، ۱۷.۷ میلیارد تومان در حق شرکت داروسازی اسوه، ۵۰۰میلیون تومان در حق شرکت ایران سرنگ، ۲.۶ میلیارد تومان در حق داروسازی رابین فارمین و مبالغ دیگری در حق شرکتهای داروسازی زهراوی، فارابی، پارس دارو، کاسپین تامین، ریحانه اصفهان، فارماشیمی و علاوه بر آن شرکت داروسازی رسا به عنوان شخص خصوصی محکوم به پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان به‌عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت شده است.

۳۰۰۰

کدخبر: ۳۰۰۷۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    کل این ارقام و جرائم زیر 1000 میلیارد تو مان است، درصورتی که سود حاصل از اخلال در نظام پخش دارویی این خانم و دارودسته اش، بیش از چند هزارمیلیارد تومان بوده. بنظر تون این حکم عادلانه است؟

  • 09191928148

    زندان این افراد مثل مهریه ست کی رفته کی دیده برن.