کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۵۳۶
تاریخ خبر:

راز ناپدید شدن زن میانسال کشف شد

روزنامه هفت صبح | اول خردادماه امسال که زن میانسال در حوالی شرق تهران مفقود شد، همه ظن‌ها به سمت پسر جوانش رفت. پسری که انکار می‌کرد از مادرش خبر دارد و اگرچه دوربین‌های مداربسته او را همراه مادرش در خودروی پ‍ژو ۲۰۶ در اتوبان امام علی نشان می‌داد. اما بالاخره این انکارها جواب نداد و دوازدهم مردادماه این پسر به قتل مادرش اعتراف کرد و حتی گفت جسد را کجا خاک کرده است.

ماجرای قتل
دقیقا یکم تیرماه امسال بود که خبر مفقودی یک زن میانسال در دستور کار بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرایم جنایی پایتخت قرار گرفت. ماجرای گم شدن این زن چه بود؟ اوایل خردادماه بود که این زن سوار خودروی پژو ۲۰۶ پسرش شده و دیگر هرگز به خانه بازنمی‌گردد. پس از آن گوشی تلفن همراه زن خاموش شده و دیگر اثری از او نبود.

پسر جوان اطلاعات ضد‌ونقیضی درباره گم شدن مادرش می‌داد اما عوض کردن روکش صندلی‌های خودرو برای پنهان کردن آثار خون بر روی پوشش صندلی‌ها، خبر از یک پرونده جنایی داشت. اما بالاخره بعد از گذشت سه ماه از مفقود شدن زن میانسال راز قتل او توسط پسرش آشکار شد.

اعتراف به قتل مادر در خودروی ۲۰۶
تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ظهر چهارشنبه دوازدهم مردادماه، متهم برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی منتقل شد؛ او در حضور محسن اختیاری، بازپرس شعبه هفتم و محمدجواد شفیعی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جرایم‌ جنایی به قتل مادر خود اعتراف کرد.

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، مرد جوان به دلیل اینکه مادرش قصد داشته سندی که برای محکومیت وی، وثیقه گذاشته را پس بگیرد، بر سر همین موضوع درگیری مرگباری را در خودروی ۲۰۶ رقم زده است. البته در جای دیگری عنوان شده بود پسر به همراه مادرش برای کاری به شهرداری رفته بودند اما به گفته خودش چون آن کار انجام نشد، سر همین مسئله با مادرش درگیر شده و او را کتک زده است.

خاک کردن جسد در پردیس
از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد،‌ مقتول در جریان این درگیری توسط پسرش از ناحیه سر هدف ضربات مشت قرار گرفته و به قتل رسیده است؛ این در حالی بود که قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد مادرش را به بیابان‌های پردیس منتقل و همانجا خاک کرده است.

بازپرس جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، به متخصصان پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی دستور داد تا برای کشف جسد مقتول به همراه متهم راهی محل مورد نظر در پردیس شوند. تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده توسط بازپرس جنایی و پلیس آگاهی برای کشف جسد مقتول ادامه دارد.

کدخبر: ۴۷۱۵۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر