کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۶۱۷۰
تاریخ خبر:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران مشخص شد

انتخابات فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با پیروزی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به‌پایان رسید.

در دور اول شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با ۳۵رای پیشتاز بود، کیومرث هاشمی با ۲۴رای در رتبه دوم قرار گرفت و مصطفی آجرلو هم ۱۸رای و علی کریمی ۹رای کسب کردند.

به‌این ترتیب شهاب‌الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی به دور دوم رفتند. دقایقی پیش هم نتایج شمارش آرا به سود شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به پایان رسید تا او بیست و ششم رئیس فدراسیون فوتبال باشد.

عزیزی خادم سابقه ریاست هیأت مدیره باشگاه‌های سایپا و پیکان را داشته و در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز عضو بوده است. او پیش از این در چند شرکت صنعتی و اقتصادی مدیرعامل یا عضو هیأت مدیره بوده است.

علی کریمی که در نهایت با کمترین آرا در مرحله اول شکست خورد پس از اعلام نتایج دور اول همراه با آجرلو سالن را ترک کرد اما قبل از آن با کاندیداهای دیگر دست داد و مسئولان برگزاری را تشویق کرد و رفت. او در خارج سالن به خبرنگاران گفت: باید بگویم از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد و کسی هم نیامد، بهانه به دست کسی ندهم. از اول هم مشخص بود و ۹نفری که به من رأی دادند تشکر می‌کنم. برای هاشمی و عزیزی خادم که به دور دوم رسیدند، آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود، کارهای اساسی برای فوتبال کشور انجام دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات مهندسی شده بود یا نه گفت: «نمی دانم اما روز مهندس را تبریک می گویم.»

کدخبر: ۳۷۶۱۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • safa345

    معلوم بود ازقبل انتخاب شده بود

  • delsoz

    مثل روز روشن بود اما نه به این روشنی!!!!