کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۰۴۲۰
تاریخ خبر:

ذوالنور به روحانی: فریاد ننه من غریب سر ندهید

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری در جلسه علنی روز گذشته با بیان اینکه هیچ‌کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست، بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل تأکید کرد. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با متهم‌کردن دولت به پهن‌کردن فرش قرمز برای دشمن و امنیتی و سیاسی‌ترین کابینه بعد از انقلاب خواندن این دولت، عنوان کرد: «این را می‌دانید که اگر از موضع ضعف و سستی برخورد کنید میدان امتیازگیری را از دست داده‌اید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم کرده‌اید. شاعر درست گفته که اظهار عجز پیش ستمگر ابلهی است/ اشک کباب باعث طغیان آتش است. به حضرت عباس، به کسی که شما قبول دارید، هیچ‌کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست، ولی از موضع اقتدار و عزت ورود کنید که حق مردم را تضییع نکنید؛ از همین اول از موضع عجز شروع نکنید که برجام بدبختی بود و ادامه‌اش بدبختی بیشتری برای مردم فراهم می‌کند. از موضع عزت و قدرت ورود کنید و از اصول و ارزش‌ها و حقوق ملت عقب‌نشینی نکنید و محکم بایستید».

نماینده مردم قم خطاب به رئیس‌جمهور مدعی شد: «یعنی چه که دوروبری‌های شما هرکدام در تمجید آمریکا و در حل این موضوع که می‌خواهیم تحریم‌ها را برداریم تمام حملات‌شان به نیروهای منتقد داخلی است؟ شما در امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز شوید نه اینکه مرتب فریاد ننه من غریب سر بدهید».

نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: «تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ و مقاوم ایران که ایالات متحده به ناحق انجام داده چیزی است که دموکرات‌ها خیلی بیشتر از جمهوری‌خواهان آن را تصویب کردند. امیدی به هیچ‌کدام نیست مگر اینکه ملت بزرگ ایران و دولت به حرف حضرت آقا گوش دهند و مقاوم باشند».

کدخبر: ۳۶۰۴۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر