کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۳۳۶۵
تاریخ خبر:

دی‌دی ‌تی‌وی شبکه‌ جدید فیشینگ و پولشویی

روزنامه هفت صبح | جدیدترین صید سایت‌های شرط‌بندی و قمار آنلاین برای جذب مخاطب و فیشینگ و اقدامات مجرمانه، یکی از بازیگران سریال هم‌گناه است به نام آیتک جاوید‌نژاد. او در این سریال یکی از کاراکتر‌های فرعی به نام الناز را بازی می‌کرد و بلافاصله بعد از اتمام پخش این سریال شبکه نمایش خانگی به استانبول رفت و کشف حجاب کرد.

همان زمان او خبر داد که به زودی به عنوان مجری یک شبکه ماهوا‌ره‌ای به نام دی‌دی تی‌وی فعالیت خواهد کرد؛ شبکه‌ای که به طور مستقیم با تبلیغ سایت‌های قمار ارتزاق می‌کند و سبک فعالیت‌های آن ترکیبی از شبکه‌های جِم و من‌وتو است؛ پخش سریال‌های ترکی و تمرکز روی برنامه‌های سبک زندگی با حضور مجری‌های جوان.

آیتک جاویدنژاد پیش از هم‌گناه در فیلم‌های «یک دزدی عاشقانه» و «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» هم حضور پیدا کرده بود. نکته جالب اینکه او فرزند معمار مشهوری به نام مهداد جاویدنژاد است که طراحی مجتمع تجاری کورش در بزرگراه ستاری و ساختمان اداری ساعی از جمله آثار اوست. بعضی دیگر از اعضای خانواده جاویدنژاد هم معماران برجسته‌ای هستند؛ از جمله مهرداد جاویدنژاد که در دوره‌ای رئیس دانشکده هنر و معماری تهران مرکز بود.

به‌هرحال از مدتی پیش آیتک جاویدنژاد در ۲۷ سالگی در ادامه موج جذب چهره‌هایی مثل ریحانه پارسا و مهراد جم، توسط حلقه گردانندگان سایت‌های قمار جذب شد. بهمن‌ بابازاده، خبرنگار موسیقی نوشته این شبکه با دو خواننده پاپ و چند بازیگر جوان دیگر هم به توافق رسیده است. پیش از این بعضی رسانه‌های داخلی نوشتند که مدیران ماهواره‌ای دی‌دی تی‌وی دو نفر به نام‌های امیرسالار مجدزاده‌طباطبایی و علیرضا فاتحی هستند که هر دو از سوی پلیس ایران و ترکیه تحت تعقیب قرار گرفتند و وارد لیست قرمز اینترپل شدند.

در مورد اسم اول اطلاعات خاصی در دسترس نیست، اما نفر دوم؛ یعنی علیرضا فاتحی از چهره‌های موردعلاقه‌ سایت‌های تبلیغ و ترویج قمار است و به عنوان یک پوکرباز ماهر مقیم دوبی معرفی شده. نکته‌ای که هنوز مبهم مانده این است که آیا این شبکه دی‌دی تی‌وی ارتباطی با باند امیرشقاقی دارد یا خیر؛ همان گروهی که به واسطه چهره‌هایی مثل پویان مختاری و دنیا جهانبخت توانستند ریحانه پارسا و مهراد جم را از بین هنرمندان داخلی جذب کنند.

قبلا هشدار داده شده بود که این گروه برای جنجال‌سازی و داغ نگه داشتن تنور سایت‌های قمار و شرط‌بندی نیاز به چنین اقداماتی دارند و مقر اصلی آنها هم در استانبول است. خط‌وربط این شبکه دی‌دی تی‌وی به این حلقه کلاهبرداری و پولشویی هنوز مشخص نیست، فعلا همین‌قدر می‌دانیم که از تابستان امسال فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرده و صدف طاهریان، بازیگر سابق فیلم‌ها و سریال‌های داخلی هم به عنوان یکی از مجریان این شبکه جلوی دوربین رفته بود.

کدخبر: ۳۷۳۳۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر