کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۴۶۹۴
تاریخ خبر:

دیدن این فیلم‌ها را امروز و فردا از دست ندهید

روزنامه هفت صبح| فیلم «در میان غریبه‌ها» درباره زندگی سه زن است که به‌طور موازی به تصویر کشیده می‌شود. زندگی این سه زن به نحوی باهم ارتباط برقرار می‌کند. کاترین زنی است که تنها وسیله ارتباطی او با همسر و دختر بچه‌اش، پیغام‌های تلفنی دخترش برای اوست. پدر کاترین چند سال پیش به‌خاطر کارهای خلاف به زندان افتاده ‌است و مادرش هم به‌وسیله اعضای یک باند خلافکار کشته شده‌ است. پدر پس از سپری شدن دوران حبس اکنون از زندان آزاد می‌شود و بلافاصله به منظور کنار آمدن با گذشته تاریکی که داشته به محل زندگی سابق خود با همسرش مراجعه می‌کند که اکنون یک زن و شوهر جوان دیگر در آنجا زندگی می‌کنند.

در میان غریبه‌ها/ پنجشنبه/ ساعت ۱۹/ شبکه نمایش
کارگردان: ادواردو پونتی
فیلمنامه: ادواردو پونتی
بازیگران: سوفیا لورن، کورِی سِویِر، دبورا کارا اونگر، میرا سوروینو
محصول: آمریکا/ ۲۰۰۲
رتبه در سایت IMDB: 6 از ۱۰

مکس شعبده‌باز/ جمعه/ ساعت ۱۷:۳۰/ شبکه دو
شبکه دو قرار است فردا برای اولین‌بار فیلم سینمایی «مکس شعبده‌باز» را روی آنتن بفرستد. فیلم محصول سال ۲۰۲۰ است و محور اصلی آن شعبده‌بازی به‌نام مکس. مکس در یک نمایشگاه اتومبیلرانی به‌عنوان تردست کار می‌کند. شغل او این است که با تردستی مشتریان را به سمت نمایشگاهی که در آن کار می‌کند، بکشاند تا بتواند درآمد نمایشگاه را بالا ببرد. در حالی که مکس به سختی می‌تواند زندگی خود را تامین کند، متوجه می‌شود برادر و زن برادرش در یک سانحه کشته شده‌اند و مسئولیت فرزندشان به‌عهده او افتاده. در ابتدا مکس سعی دارد رابطه خوبی با برادرزاده‌اش تیم برقرار کند اما او از این شرایط خشمگین است و وضعیت پیچیده‌ای پیش می‌آید.

کارگردان: جیمز دی فیلدز
بازیگران: ایوان سرگئی، پارکر باتز و بری کوربین
محصول: آمریکا/ ۲۰۲۰
رتبه در سایت IMDB‌: ۵ از ۱۰

عروس/ جمعه/ ساعت ۲۰:۳۰/ شبکه چهار
بعد از شوخی جالب جناب‌خان در برنامه «خندوانه» با فیلم سینمایی «عروس»، حالا شبکه چهار تصمیم گرفته جمعه شب این فیلم را روی آنتن ببرد. «عروس» یکی از فیلم‌های مهم بهروز افخمی است و در کل یکی از مهمترین فیلم‌های دهه شصت سینما به حساب می‌آید. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب، ستاره‌های دهه هفتاد سینما با این فیلم به مخاطبان معرفی شدند. داستان از این قرار است که زن و شوهر جوانی بعد از مراسم ازدواجشان راهی ماه عسل می‌شوند. آنها با یادآوری خاطرات گذشته به حقایقی درباره هم می‌رسند و مشاجره می‌کنند. این مسئله به تصادف می‌انجامد. مرد فرار می‌کند و زن خودش را به بیمارستان می‌رساند و کم‌کم متوجه کارهای غیرقانونی همسرش می‌شود و…

کارگردان: بهروز افخمی
فیلمنامه: بهروز افخمی و علیرضا داوودنژاد
بازیگران: ابوالفضل پورعرب، نیکی کریمی، عباس امیری، رقیه چهره‌آزاد
سال تولید: ۱۳۶۹

کدخبر: ۴۶۴۶۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر