کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۴۸۷
تاریخ خبر:

عذرخواهی دولت به‌خاطر تصادف اتوبوس خبرنگاران و سربازان

سخنگوی دولت که امروز صبح در جمع خبرنگاران برای نشست خبری حاضر شده بود، با اشاره به دو حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و تصادف اتوبوس سربازمعلم‌ها، گفت که ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.

سخنگوی دولت با تسلیت درگذشت خبرنگاران محیط زیستی و سرباز معلمان گفت ما با دو حادثه پی در پی جانسور در هفته گذشته روبرو بودیم. مهشاد کریمی و ریحانه السادات یاسینی دو خبرنگاری که با قلم و دوربین خود به دنبال زیست بهتر مردمانمان می نوشتند در حادثه ای خونبار جان خود را حین انجام ماموریت از دست دادند. این حادثه را به خانواده داغدیده گان و همکاران رسانه ای بویژه ایسنایی ها و ایرنایی ها تسلیت می گویم. همچنین درگذشت هفت سرباز معلم عزیز در مسیر دانش افروزی برای کودکان در مناطق محروم را غم از دست دادن خبرنگاران محیط زیستی را مضاعف کرد. ایران این فرزندان فداکار راه علم و آگاهی بخشی را از یاد نخواهد برد. فقدان این عزیزان به خانواده هایشان و همه ایرانیان تسلیت می گویم.

او همچنین خطاب به مردم ایران گفت که ضمن تاسف عمیق خود از حوادث اخیر پیش آمده برای فرزندان سرزمینمان، با تسلیت از جان و دل به خانواده این عزیزان خاضعانه از هر گونه نقصان متصوری پوزش می طلبم.

کدخبر: ۳۹۹۴۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Msina

    امیدوارم فردا در جلسه هیات دولت، سخنگوی محترم، از علت جهش بهای دلار که باعث گردن دردشون هم شده، توضیحاتی بدهند.