کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۶۵۷۸
تاریخ خبر:

انجی علی؛ دود از کنده بلند می‌شود

روزنامه هفت صبح | ترند گوگل در مصر، مربوط به خانم انجی علی است. بازیگر ۵۰ساله مصری که در برنامه «شیخ‌الحاره» از شبکه تلویزیونی «القاهره و الناس» حضور یافته و در آن درباره برخی از جزئیات زندگی شخصی و حرفه‌ای خود صحبت کرده است.

اول کمی درباره انجی علی صحبت کنیم. او در مصر بیش از هرچیز یک بازیگر تلویزیونی است. خیلی وقت است که کار نکرده و شاید به همین خاطر بوده که حضورش در تلویزیون باعث شده که میزان جست‌وجو درباره او افزایش پیدا کند.

او یک بار ازدواج کرده و همسرش طارق العریان بوده. کارگردان فلسطینی‌الاصل که در کویت به دنیا آمد و در مصر بزرگ شد و حالا تبعه آمریکا است. او را بیشتر به‌خاطر ازدواج سومش می‌شناسند.

بعد از همین خانم انجی علی، او با اصاله نصری، خواننده مشهور سوری ازدواج کرده بود و در ابتدای سال ۲۰۲۰ از او جدا شد.
او در این برنامه درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است اما بیشترین موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفته رابطه دوستانه او با احمد اسعدنی، بازیگر مشهور مصری و نحوه لباس پوشیدن او در جشنواره سینمایی الگونا بوده که انجی علی در پاسخ به این سوال اخیر به تندی گفته، خودم می‌دانم چه لباسی بپوشم.

او همچنین گفته رابطه‌اش با احمد اسعدنی دوستانه است و هیچ رابطه دیگری بین این دو وجود ندارد. میزبان یا مجری این برنامه هم خود از کارگردانان پیشکسوت مصری بوده است. خانم ایناس الدغیدی که از یک ماه پیش به جای بسمه وهبه، مجری معروف و البته سیاسی این برنامه، آن را اداره می‌کند.

کدخبر: ۳۲۶۵۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر