کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۱۸۵۶
تاریخ خبر:

دل‌نشین و ماندگار؛ معرفت ستودنی گلر دورتموند

فوتبالی: لارس و اسون بندر هر دو روز شنبه آخرین بازی دوران فوتبالشان را انجام دادند.

هر دو برادر در شروع فصل اعلام کرده بودند که در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ از فوتبال بازنشسته خواهند شد. هر دو در بیانیه ای مشترک گفته بودند:" هر کسی ما را می شناسد، می داند که هر روز با صد در صد توانمان ظاهر می شویم. این همیشه یک مولفه ضروری برای ما بوده است. متاسفانه برای ما هر لحظه مشکل تر می شود که با توجه به افزایش مصدومیت هایمان به این وظیفه رسیدگی کنیم. این تصمیم آسان نبود چرا که رابطه ای صادقانه، عادلانه و دوجانبه با باشگاه لورکوزن داریم اما حالا وقتش رسیده تا برنامه ریزی کنیم."

ادای احترام دروازه‌بان دورتموند به بازیکن لورکوزن
این دو برادر که در لورکوزن توپ می زنند نتوانستند در آخرین بازی دوران فوتبالشان پیروز شوند و کار را با نتیجه سه بر یک به اتمام رساندند. لارس البته در پایان بازی توانست گلزنی کند. لورکوزن با نتیجه سه بر صفر عقب بود که در دقیقه ۸۹ صاحب پنالتی شد. لارس که در ماه های اخر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، از ژانویه بازی نکرده بود اما در لحظه پنالتی به جای برادرش وارد زمین شد تا گل بزند.

معمولا دروازه بان ها با این که چقدر کلین شیت کرده اند پز می دهند اما رومن بورکی در این صحنه به بندر اجازه داد تا گل بزند تا به وی ادای احترام کند.در حقیقت بورکی بدون حرکت درون دروازه ایستاد تا بندر به سادگی گلزنی کند. البته حرکت بورکی تاثیری در نتیجه نداشت و دورتموند پیروز شد اما بندر این لحظه را قطعا از یاد نمی برد.

کدخبر: ۳۹۱۸۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر