کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۶۳۵۴
تاریخ خبر:

دلیل عصبانیت کیهان از فرزانه کابلی و سالار عقیلی

چهارشنبه ۳۰ مرداد سالار عقیلی برای هواداران خود در برج میلاد تهران کنسرت برگزار کرد. در این اجرا فرزانه کابلی با حرکات موزون خود همراه سالار عقیلی، حریر شریعت رضوی و گروهشان بود که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

ویدئوهای منتشر شده از این اجرا به دست کیهان هم رسیده است و خب واکنش آنها قابل پیش‌بینی بود: :یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد. این بازیگر [فرزانه کابلی] که سالهاست به انزوا رانده شده، در حین برگزاری کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد!

نکته تاسف‌آور اینکه خواننده یاد شده، گویا از پیش از قصد زن بازیگر مطلع بوده است. او در حین اجرا نیز، مانع کار زشت زن بازیگر نشد.

گفتنی است آقای خواننده سال‌ها پیش به انگلستان رفت و با دعوت شبکه صهیونیستی - بهایی من و تو، به دفتر این شبکه قدم گذاشت و با چند عنصر بهایی عکس یادگاری گرفت. این فرد پس از مراجعت به ایران با گذشت نهادهای فرهنگی و امنیتی روبرو شد اما ظاهرا وی نه قدر هنر را می‌داند و نه قدردان خوبی است!

کدخبر: ۲۷۶۳۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    وا مصیبتا؟! حالا همه میرن جهنم ولی دزدی و فساد و رانت به کارخودشون ادامه می دهند و هیچ وقت رگ گردن کیهان بیرون نمی زنه! چون این چیزها مارا جهنمی نمی کنه!( البته از منظر کیهان)

  • zegma

    اینا حرکات موزون ندیدن به این گیر دادن

  • zegma

    ایشون همون مادر علی کوچولو این مرد کوچکه از همون اول باید میگرفتنش که علی کوچولو رم خراب نمیکرد خخخ

  • _user_1566666419

    آخه چرا ما این همه بدبختیم. حالا این حرک ات موزون این بنده خدا چه ضرری به نظام وا رد کرده