کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۳۲۵
تاریخ خبر:

دسیسه‌چینی هلندی‌‌ها علیه ستاره ایرانی فاینورد

تیم فوتبال فاینورد روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف المپیک لیون فرانسه رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در این مسابقه نیمکت نشین بود و در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد اما نتوانست مانع باخت تیمش بشود.

«روب جاکوبس» بازیکن و سرمربی سابق تیم فاینورد در پایان این مسابقه به شدت از جهانبخش انتقاد کرد و خواستار جدایی این وینگر ایرانی از فاینورد شد. جاکوبس گفت: نمی دانم وقتی به جهانبخش بازی می‌دهید هدف چیست؟ بهتر است یک نفر از وارکنورد (تیم‌های پایه فاینورد) در تیم حضور داشته باشد. مردم از عملکرد جهانبخش راضی و خوشحال نیستند. او بازیکن بزرگی بوده است اما دیگر نمی‌تواند کار بیشتری انجام بدهد.

جهانبخش پیش از این در تیم‌های نایمخن و آلکمار هلند عملکرد بسیار درخشانی داشت و سپس به برایتون انگلیس منتقل شد؛ هرچند که آنجا نتوانست به عملکرد خوبش ادامه بدهد و فصل گذشته به هلند و تیم فاینورد بازگشت. به گفته جاکوبس، بهتر است فاینورد از دست جهانبخش راحت شود. او گفت: جهانبخش می‌تواند به تیم اکسلسیور کمک کند یا تیم نایمخن و NAC بردا. او الان بازیکنی برای فاینورد نیست.

این انتقادات از جهانبخش در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن در دو بازی تدارکاتی گذشته تیمش برابر سالزبورگ اتریش و یونیون بلژیک عملکرد خوبی داشت و مشخص نیست که جهت گیری این انتقادات تخریبی است یا نه.

کدخبر: ۴۶۹۳۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر