کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۲۲۱
تاریخ خبر:

دریغ از یک آدم کاربلد در باشگاه استقلال!

روزنامه هفت صبح، نادر نامدار | یک: بعد از شکست در فینال جام‌حذفی و بازگشت کاروان تیم استقلال از مشهد، چندتن از بازیکنان این تیم در فرودگاه امام با تعدادی از هواداران که به باخت تیم‌شان معترض بودند درگیر شدند و حسابی از خجالت آنها در آمدند. ماجرا با دخالت تعدادی دیگر از بازیکنان و هواداران ختم به خیر شد اما در این دقایق خبری از هیچکدام از مسئولان باشگاه از جمله سرپرست و مدیران و … نبود.

* دو: استقلال به پاختاکور باخته و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و کاروان این تیم در فرودگاه حضور دارد. اما خبر می‌رسد که سیدحسین حسینی در فرودگاه دوحه با کاوه ستوده پزشک باشگاه درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرده و کار به جایی رسیده که پلیس فرودگاه وارد ماجرا شده و فقط با توضیحات مسئولان باشگاه راضی به پایان دادن ماجرا شده است. ظاهرا حسینی از این که ستوده مدعی شده این بازیکن مصدومیتی از ناحیه دنده نداشته عصبانی شده و به همین دلیل با او درگیر شده است. این جا هم ورود دیرهنگام مسئولان باشگاه باعث شده تا کار به دخالت پلیس قطر بکشد.

* سه: احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه، در گزارش ماهانه خود به هواداران تیم، از اتفاقات عجیبی خبر می‌دهد که در اردوی تیم در قطر رخ داده است. گویا یکی از بازیکنان با خودش قلیان به دوحه برده بود. این بازیکن موقع سفر به دوحه یک قلیان را با مهارت در قسمت بار تیم جاسازی می‌کند و با لوازم تیم به دوحه می‌برد و در جریان اردوی استقلال در قطر، در اوقات فراغت!

در اتاق خودش بساط قلیان راه می‌اندازد و موقع بازگشت هم قصد داشته قلیان را مجددا به همان شکل برگرداند که لو می‌رود. در اشتباه بودن کار بازیکن استقلال تردیدی نیست اما آیا مدیرعامل باید این ماجرا را رسانه‌ای کند، آن هم در روزهایی که استقلال کانون بی‌سابقه‌ترین بحران‌های چند سال اخیر است؟ آیا نمی‌شد این ماجرا را در درون باشگاه و با برخوردی انضباطی جمع و جور کرد؟

* چهار: پس از باخت استقلال به پاختاکور، امیرارسلان مطهری در اینستاگرام خود از مجیدنامجومطلق و صالح مصطفوی دستیار او گلایه کرده و مدعی شده که هرگز آنها را نمی‌بخشد! توجه کنید که این صحبت‌ها از سوی بازیکنی مطرح شده که هنوز ۶ ماه هم از حضورش در استقلال نمی‌گذرد و مخاطب او هم فردی است که یکی از اسطوره‌های تاریخ باشگاه استقلال است!

باید پرسید فضای باشگاه چگونه است که چنین بازیکنی، هر چقدر هم گلزن و موثر و متعصب! به خودش اجازه می‌دهد درباره سرمربی‌اش این حرف‌ها بزند. هنوز خبری از احضار او به باشگاه نیست اما چون در این باشگاه هیچ چیز سر جای خود نیست، به جای مسئولان باشگاه، وریا غفوری کاپیتان تیم دست به کار شده و پاسخ مطهری را با جملاتی کنایه‌آمیز آن هم در فضای عمومی داده است.

* پنج: مجیدنامجومطلق در آخرین مصاحبه‌اش گفته: «یکی از مشکلات اصلی استقلال در چند سال اخیر بازیکن سالاری بوده که این موضوع ضربه شدیدی به استقلال زده است. این موضوع جلوی موفقیت‌‌‌های استقلال را گرفته و امیدوارم ریشه ‌کن شود.» سوال از جناب نامجومطلق این است که اولین کسی که باید با بازیکن‌سالاری مبارزه کند کیست؟ آیا سرمربی تیم نمی‌تواند با بازیکنی که خودش را بزرگ‌تر از دیگران و حتی باشگاه می‌داند برخورد کند، او را نیمکت‌نشین کند و حتی به باشگاه معرفی کند؟

* شش و هفت و هشت‌ ووو…- این اعداد می‌تواند دورقمی شود اگر فقط جنجال‌های محمد دانشگر در تمرینات و فضای مجازی را هم به قبلی‌ها اضافه کنید. حاشیه‌های فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، فرشید باقری و … را هم فراموش نکنید و از خودتان سوال کنید که آیا این باشگاه در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، لحظه‌ای رنگ آرامش به خود دیده است؟ اصلا این اتفاقات زیبنده باشگاهی که نامش را تریلی هم نمی‌کشد و در سطح آسیا برای خودش اعتبار و آبرویی کسب کرده، هست؟ یعنی در باشگاهی به آن عریض و طویلی که هر چند روز یک بار هم به یکی حکم می‌دهند، یک نفر آدم کاربلد وجود ندارد که بلد باشد با حاشیه‌ها برخورد کند؟

آیا جناب مدیرعامل که با ناشیگری باعث استعفای سرمربی تیم آن هم بعد از دربی شد و قول بازگشت استراماچونی را داد، اکنون حق دارد که هواداران را مقصر بالا رفتن قیمت این مربی و ناز کردن او معرفی کند؟ آیا تصاویر تمدید قرارداد چند بازیکن تیم قبل از سفر به دوحه منتشر نشد؟ پس روزبه چشمی در قطر چه می‌کند؟ نکند آن قراردادها هم صوری و برای فریب هواداران و آرام کردن جو بود؟ در همه این جنجال‌ها و درگیری‌ها بین بازیکنان و هواداران و حتی کادر پزشکی، مسئولان باشگاه و به خصوص سرپرست باشگاه کجا تشریف داشتند؟

راستش مشکلات این روزهای استقلال بسیار بیشتر و مهم‌تر از این‌هایی است که خواندید اما وقتی دوستان در باشگاه از پس حاشیه‌هایی مثل این‌ها هم برنمی‌آیند و نمی‌توانند آرامش را در فضای باشگاه حاکم کنند، چشم‌مان آب نمی‌خورد بتوانند مشکلات کلانی مثل شکایت شفر، شکایت استراماچونی، تمدید قراردادها، باز کردن پنجره بسته نقل و انتقالاتی و… را حل کنند. با این اوصاف خدا آخر و عاقبت این استقلال را به خیر کند!

کدخبر: ۳۵۲۲۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    وزیر که نمیتونه گل بزنه!!! از اینا میاره سرکار!