کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۴۰۰
تاریخ خبر:

درباره ‌‌وینسلت و روحانی و احمدی‌نژاد و اسکوچیچ

روزنامه هفت صبح | یک: بازی ایران و عراق از این جهت خطرناک است که معمولا پس از یک پیروزی بزرگ‌،‌ تیم برنده دچار تخلیه روانی می‌شود و از انگیزه و انرژی لازم برای ادامه پیروزی‌ها خالی می‌شود‌. به‌خصوص که بازی ایران مقابل بحرین با سرود میهنی در تلویزیون و شادباش‌ها و اظهار نظرهای مبالغه آمیز از سوی روسای فدراسیون و برخی مقامات همراه شده و حتی در حرف‌های اسکوچیچ هم نوعی غرور خطرناک دیده می‌شد. امیدوارم از این شرایط خارج شویم. همین دو سال پیش بود که در وضعیتی مشابه گرفتار سه گل از ژاپن شدیم.

* دو: سریال «میر از ایست تاون‌ » مینی سریال پلیسی پرطرفدار این روزها‌،‌ یک تجمیع حیرت‌انگیز از نکبت و پلشتی و کاراکترهای بازنده و بدون انگیزه است. محصول کار فیلمنامه نویس‌های جوان و خود نابغه پندار که داستان سریال‌ها را به محملی برای جمع‌آوری همه فرمول‌های تکراری و پیش پا افتاده سابق می‌بینند و در انتها سعی می‌کنند دو سه تا رودست حسابی هم به تماشاگر بزنند و پرونده را ببندند.

در برخی لحظات فیلم انباشت افسردگی و پلشتی آن هم با استفاده از فرمول‌های تکراری به حد مشمئز کننده‌ای می‌رسد. بازی خانم کیت وینسلت هم چیز خاصی در برنداشت. با استفاده مبالغه آمیز از سیگار الکتریکی و قهوه‌های یکبار مصرف و این جور چیزها. نگاه‌های یکنواخت و لحن افسرده چندان برای یک بازیگر حرفه‌ای سخت نیست. هرچه باشد در همین سه چهارسال گذشته خانم فرانسز مک دورمند با همین استایل بازیگری دوتا اسکار برده است. کار خیلی سختی نیست.

* سه: تیم فوتبال بانوان ایران در یک بازی تدارکاتی شش بر صفر از بلاروس شکست خورد. آینده بانوان ایرانی در فوتبال چمنی روشن نیست. دختران علاقه‌مند به فوتبال چمنی باید از قدرت بدنی بالاتری برخوردار باشند. باید گروه‌هایی راه بیافتند و از میان دختران صاحب فیزیک مناسب گزینش کنند. دختران فوتبالیست ما هم به لحاظ قد و قامت و هم سرعت، کمبودهای آشکاری دارند. کمبودهایی که در فوتسال به چشم نمی‌آیند. سرمایه گذاری روی فوتبال چمنی بانوان کار بی‌فایده‌ای است. در عوض در فوتسال همین دختران ریزجثه می‌توانند موفقیت فراوانی با تکیه بر تکنیک و فهم خوبشان از فوتبال به دست بیاورند.

* چهار: سخنان دیروز حسن روحانی جدا از درست یا غلط بودنشان نشان می‌دهد که استاندارد سخنوری یک سیاستمدار در چه مقیاسی باید باشد. ما که تسلط روحانی و احمدی‌نژاد را بر کلام در مناظره‌ها دیده‌ایم راستش کیفیت سخنان این هفت کاندیدای ریاست جمهوری چندان به چشم‌مان نمی‌آید.

* پنج: از وزارت نیرو اس ام اس آمده هموطن گرامی بیش از ۵۵ درصد برق کشور صرف روشنایی و سرمایش می‌شود‌. با کمی دقت و صرفه‌جویی در این بخش برق هیچ خانه‌ای قطع نمی‌شود.حرفتان درست و متین اما طوری از روشنایی و سرمایش حرف زده‌اید که انگار کار غلط و بیهوده‌ای است. مثل پرکردن استخرها در دوران کم آبی. خب قاعدتا از برق باید در سرمایش و روشنایی استفاده کرد دیگر. یک جوری می‌گویید آدم عذاب وجدان می‌گیرد.

کدخبر: ۳۹۵۴۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر