کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۱۰۱۲
تاریخ خبر:

درباره جنجال ‌فیلمی خبری از پگاه آهنگرانی

روزنامه هفت صبح | این سوژه انگار برای آخر هفته هفت‌صبح آفریده شده است. برای این‌که برای آخر هفته ملایم ما و خوانندگانمان مطالب سرگرم کننده‌ای فراهم شده باشد. سه‌شنبه فیلمی خبری از پگاه آهنگرانی منتشر شد که درآن پگاه می‌گوید«خیلی وقت است که نه در فضای مجازی‌ هستم. نه از کسی حمایت کرده‌ام نه حرفی زده‌ام… این از سر ترس نیست زیرا حمایت از چهره‌های سیاسی ترسی که ندارد هیچ، اتفاقا بعدا امتیازاتی هم می‌توانی بگیری.»

آهنگرانی در بخش دیگری از این گفت‌وگوی تصویری با خبرفوری می‌گوید: «مگر ما که هستیم و چه برتری‌ نسبت به دیگر مَردم داریم که باید راجع به همه‌چیز نظر دهیم؟»او کمپین‌هایی که بازیگران راه می‌اندازند را هم بی‌فایده می‌داند، چون مردم واقعا به آن احساس نیاز نکرده‌اند و فقط به دلیل هواداری از یک بازیگر به آن‌ پیوسته‌اند، پس در نهایت عمر کوتاهی هم خواهد داشت.

بازیگر «دختری با کفش‌های کتانی» همچنین از احساس توهمی گفت که بازیگران در نتیجه داشتن چند میلیون فالوئر در فضای مجازی پیدا می‌کنند: «بازیگران فکر کرده‌اند چون چند میلیون فالوئر دارند حق دارند راجع به همه چیز حرف بزنند.» حرف‌هایی موثر و جالب که ما آن را از خبرآنلاین دریافت کردیم. اما واقعا نمی‌دانیم این تصاویر اولین بار توسط چه کسی منتشر شده است.

اما داستان صبح چهارشنبه شکل و شمایل دیگری به خود گرفت. مهناز افشار که در آلمان به سر می‌برد و طی روزهای گذشته به وضوح لحن و شکل توئیت‌هایش را ملایم‌تر و آرام‌تر ساخته بود در مقابل فیلم پخش شده از پگاه توئیت طعنه‌داری را منتشر کرد که درآن آمده است‌: ‌پگاه آهنگرانی عزیزم پیغامت‌ را همه شنیدند امیدوارم ممنوع‌الخروجی‌ات حل شود.

این کنایه‌ای بود که گویی آهنگرانی به خاطر حل مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش این مصاحبه را انجام داده است‌. این توئیت بلافاصله با بازخورد‌های شدیدی در فضای مجازی روبه‌رو شد. همه جهت طعنه بازیگر ۴۲ ساله سینمای ایران به بازیگر کم کار ۳۵ ساله را متوجه شده بودند. یکی درآلمان و دیگری در تهران.

چه کسی اما به جواب دادن به افشار پرداخت‌؟ منیژه حکمت مادر متنفذ پگاه آهنگرانی که به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان نفوذ آشکاری در سینمای ایران دارد‌. حکمت به نیابت از دخترش گفت‌:‌ پگاه از من خواست به تو بگویم که این مصاحبه مال دو و نیم سال پیش است پس نه به ممنوع‌الخروجی ربط دارد و نه عافیت‌طلبی و به غلط این شائبه را جا نیندازید که… جالب این‌که منیژه حکمت در‌صدد ادامه پاسخ در توئیت بعدی بود که مهناز افشار به پاسخ برآمد و در انتهای پاسخ خود این جملات را آورد:‌ هرکدام از شما خودتان را جای من در این ۵ سال گذشته بگذارید و به من حق بدهید که شک کنم به اخلاق مداری‌!

می‌توانید پیش‌بینی کنید که چه اتمسفری در توئیتر حاکم شد و همه دوستان به وسط ریختند. پگاه در سال ۹۵ در ۴ فیلم ظاهر شد اما طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ ترجیح داد به مشغله‌های دیگرش برسد و از فضای سینما و سلبریتی‌ها خود را دورسازد‌. او در حال حاضر در فیلم هومن سیدی بازی می‌کند‌.

اما مهناز افشار که جنجالی‌ترین چهره سال گذشته ما بود و به شکل فعال در حوز‌ه‌های مختلف اجتماعی و هنری و البته سیاسی حضور دارد و اظهار نظر می‌کند برای اکران امسال ۵ فیلم را در نوبت دارد. قسم‌،‌ آشفتگی،‌ ناگهان درخت‌،‌ شاه‌کش و آبی به رنگ آسمان. که خب از میان این‌ها قسم بدون هیچ مشکلی اکران شد و به زودی ناگهان درخت و آشفتگی هم به اکران می‌رسند. افشار یک فیلم هم در ژاپن و به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرده است. که نمی‌دانیم اصلا در ایران اکران می‌شود یا نه. فیلمی به نام مهمانخانه ماه نو …

کدخبر: ۲۸۱۰۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر