کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۷۹۶
تاریخ خبر:

دانشجویان جدید: کتاب کنکور خود را هدیه کنید

دانشجویان تازه وارد که به تازگی از کنکور گذشته اند می توانند کتاب های آموزشی کنکور خود را برای ارسال به مناطق محروم به تپ سی بدهند.
شرکت تپ سی در کمپین مشترک «بنیاد خیریه رشد» و ، از کاربران خود دعوت کرده تا چنانچه وارد دانشگاه شده‌ و کتاب‌های کنکورشان را نیاز ندارند، آنها را با ۱۵% تخفیف تپسی به بنیاد خیریه رشد ارسال کنند.
این پویش مشترک، با هدف حمایت از دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم که قصد شرکت در کنکور را دارند طراحی شده است. بنیاد خیریه رشد، پس از دریافت این کتاب‌ها، آنها را دسته‌بندی کرده و در اختیار دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان قرار خواهد داد.
این پویش از شنبه ۲۷ شهریور آغاز شده و تا ۸ مهرماه ادامه خواهد داشت. افرادی که مایل به شرکت در این پویش هستند، می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه، کتاب‌هایشان را با تپسی به بنیاد خیریه رشد ارسال کنند. با انتخاب بنیاد خیریه رشد به عنوان مقصد در اپلیکیشن تپسی، تخفیف به صورت خودکار بر هزینه سفر اعمال می‌‌شود.
تپسی پیش از این نیز با مشارکت کاربران خود، تعدادی تبلت برای دانش‌آموزان یکی از روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان تهیه کرده بود.

کدخبر: ۴۱۵۷۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر