کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۷۵۹
تاریخ خبر:

داغ‌ترین عکس‌های خبری جهان در ۲۴ساعت گذشته

روزنامه هفت صبح| یک: روزهای سخت خانم ژوانا : خانم سانز، همسر 29 ساله دنی آلوز، پرافتخارترین بازیکن جهان و بازیکن سابق تیم بارسلونا این روزها، ساعات سختی را پشت‌سر می‌گذارد. هفته پیش ژوانا مادر خود را از دست داد و چند روز بعد، همسرش در قرارگاه مرکزی پلیس شهر بارسلونا حاضر شد تا در مورد تعرض جنسی به یک زن تفهیم اتهام شود. سه هفته پیش، یک زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد که دنی آلوز در باشگاه شبانه به وی تعرض کرده است.

پس از آن پرونده‌ای علیه آلوز تشکیل شد و او پس از تفهیم اتهام زندانی شد. قاضی پرونده اعتقاد داشت که برای جلوگیری از فرار آلوز از اسپانیا، او بدون حق وثیقه باید تا زمان تشکیل دادگاه زندانی شود. در شرایطی که بعد از جدی شدن اتهامات، باشگاه پومای مکزیک که آلوز 39‌ساله برایش توپ می‌زده، بعد از جدی شدن اتهامات قرارداد خود را فسخ کرده، خانم سانز تلاش کرده پشت همسرش باقی بماند و برای همین، گفته اطمینان دارد که دنی راست می‌گوید.

او در یک مصاحبه گفت که سال به بدترین شکل برای او شروع شده و اتهامات وارد شده به شریک زندگی‌اش کذب محض هستند. با این حال به‌نظر می‌رسد که اوضاع برای دنی آلوز روبه‌راه نیست. آلوز از زمان دستگیری‌اش تاکنون، درباره اتفاقی که میان او و قربانی 23ساله رخ داده، سه روایت متفاوت داشته است. او ابتدا منکر دیدن این فرد شد. سپس گفت که او را دیده اما اتفاقی بین آنها رخ نداده و در نهایت گفت که اتفاق رخ‌داده از جانب فرد مقابل بوده است.

اظهارات ضد‌و‌نقیض آلوز او را بیشتر به دردسر انداخت و با ارائه شدن فیلم‌ دوربین‌های مداربسته محل وقوع حادثه به پلیس کاتالونیا، ظاهراً هیچ راه گریز یا توجیهی برای ستاره تیم‌ملی برزیل باقی نمانده است. گویا به همین دلیل هم او می‌خواهد مجدداً با قاضی پرونده صحبت کند تا شاید راهی برای کم کردن از مجازات احتمالی‌اش پیدا کند. اما روایت شاکی این است که آلوز با چند نفر از دوستانش برای او مزاحمت ایجاد کردند و سپس خود او در سرویس بهداشتی منطقه ویژه در کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونا اسپانیا او را حبس و سپس به او تجاوز کرده است!

در صورت اثبات این اتهام، او با دست‌کم ۴ تا ۱۲ سال حبس روبه‌رو خواهد شد. حمایت از آلوز البته نه فقط از سوی ژوانا، مدلی که از سال 2017 با او ازدواج کرده بلکه از دینورا سانتانا، همسر سابق آلوز، هم صورت گرفته که در گفت‌و‌گو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی اسپانیا گفت: «محال است، محال است و باز هم می‌گویم محال است که دست به چنین کاری زده باشد. این حرف را من از این بابت می‌زنم که از 22 سال پیش تا الان او را می‌شناسم و 10 سال هم همسرش بوده‌ام.» (در تصویر، خانم ژوانا در نیوکمپ دیده می‌شود. عکس از گتی ایمیجز)

دو: ‌روز یکشنبه در جریان دیدار دو تیم اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا، بنفیکا در پایان نیمه اول 3برصفر از اسپورتینگ پیش بود که یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین دچار مشکل شد و اینجا بود که تیم پزشکی بنفیکا و اسپورتینگ به کمک او شتافتند. پس از اتمام کار و بهبودی بازیکن، داور بازی به تیم پزشکی دو تیم کارت سفید نشان داد. این کارت برای رعایت بازی جوانمردانه استفاده می‌شود و جنبه تشویقی دارد. (ورزش سه)

سه: ‌در اقدامی سنت‌شکنانه، یک باشگاه بوکس در نوار غزه درهای خود را به روی دختران علاقه‌مند باز کرده است. به گزارش «رویترز»، «فرح ابوقمصان» 15 ساله در تنها باشگاه بوکس غزه که دختران را راه می‌دهد زیر نظر «اسامه ایوب» آموزش می‌بیند. هم‌اکنون حدود 40 دختر در این مرکز در حال تمرین و آموزش هستند. (میدل ایست نیوز)

چهار: ‌ این یک قایق تفریحی است که به درخواست صدام، در دانمارک طراحی و ساخته شده است. ساخت این قایق در سال 1981 به پایان رسید ولی به دلیل جنگ 8 ساله عراق و ایران و سپس جنگ خلیج، امکان انتقال به عراق را نداشت و در سال 2010 به بصره منتقل شد. در این زمان، دولت عراق این قایق را که به نام القادسیه نامگذاری شده بود را به «نسیم بصره» تغییر نام داد و آن را به مرکز تحقیقات علوم دریایی تبدیل کرد. این قایق تفریحی از 18 اتاق و 4 طبقه تشکیل یافته است. در قایق 82 متری، یک آرایشگاه، خشک‌شویی و اتاق کمک‌های اولیه نیز وجود دارد. (تی. آر.تی. فارسی)

پنج: گفته شده که یار جدید پیکه بعد از موفقیت آهنگ شکیرا، همسر سابق او در حال مبارزه با شرایطی است که به واسطه آهنگ جدید و ابراز ناراحتی علنی همسر سابق نامزدش برای او ایجاد شده است. چیا کلارای 23 ساله هدف حملات بسیاری از سوی پاپاراتزی‌ها و به گفته خودش هر کسی که او را در خیابان می‌شناسد قرار گرفته است و روزهای سختی را سپری می‌کند. (ورزش سه)

شش: تنها با گذشت شش دقیقه از آغاز یک دیدار حساس بین تیم‌های زنان چلسی و لیورپول، داور مسابقه ابتدا دستور توقف بازی را داد و سپس لغو این دیدار را اعلام کرد. اما هیث، سرمربی تیم چلسی، که از این اتفاق به شدت عصبانی بود در گفت‌وگو با شبکه جهانی بی‌بی‌سی، از اتحادیه فوتبال انگلیس انتقاد کرد و با اعلام اینکه باید این بازی‌ها جدی گرفته شود، خواستار اجباری شدن سیستم گرمایش زیر خاکی برای مسابقات سوپر لیگ زنان شد. بازیکنان برجسته‌ای همچون ویویان میدرما و بث مید از آرسنال، رقیب همشهری چلسی نیز از این درخواست حمایت کردند. (متن از دویچه وله و عکس از کتی استنگل بازیکن آمریکایی تیم لیورپول)

کدخبر: ۵۰۰۷۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر