کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۶۳۰
تاریخ خبر:

داغ‌ترین عکس‌های خبری جهان در ۲۴ساعت گذشته

روزنامه هفت صبح| یک: ولخرجی تمام عیار برای افتتاح یک هتل! شرکت بین‌المللی کرزنر که متعلق به یک ثروتمند اهل آفریقای جنوبی بود که سه سال پیش درگذشت، دیروز هتلل مجلل و جدید خود، آتلانتیس رویال را در یک مراسم عجیب و غریب در دوبی افتتاح کرد. مهمان ویژه این مراسم بیانسه بود. خواننده چهل و یک ساله آمریکایی که چهار سال بود روی استیج نرفته بود. او در این مراسم، هفتاد و پنج دقیقه به همراه فرزندش، بلو آیوی کارتر، اجرا کرد.

او در این مراسم به همراه همسرش جی زی، والدینش، تینا نولز-لاوسون و متیو نولز و سه فرزندش حضور پیدا کرده بود و در ابتدای مراسم هم خطاب به حضار گفت: «فرزندان زیبای من اینجا هستند تا اجرای مادرشان را ببینند.»البته مهمانان مشهور و اینفلوئنسرهای دیگری هم در این مراسم حضور داشتند. به طور مثال گروه لبنانی مایاها که سال گذشته جایزه آمریکاز گات تلنت را برد و نیز افرادی چون کندال جنر. در حاشیه این مراسم البته جشن‌های دیگری هم برپا بود مثلا برای افتتاح یک شعبه از رستوران ژاپنی معروف نوبو.

در این مراسم آتش بازی جالب توجهی نیز برگزار شد. کنسرت بیانیه، دو هفته قبل از جوایز گرمی 2023 برگزار می‌شود؛ جایی که او نامزد 9 جایزه شده است و می‌تواند به فردی تبدیل شود که بیشترین میزان جایزه گرمی در تمام دوران را برده است. او در طول اجرای خود در آتلانتیس رویال دوبی از یک تله پرومتر برای اشعار خود استفاده کرد و این اشعار در طول این کنسرت در انتهای صحنه نمایش داده می‌شد.

حضور در این کنسرت برای افراد مجاز نبود و صرفا جمعی از مهمانان ویژه و نیز افراد مشهور توانستند در آن حضور داشته باشند.طبق گزارش‌ها، این خواننده برای اجرای خود 24میلیون دلار به همراه اقامت در یک اتاق 100000 دلاری، گران‌ترین اتاق جهان، در این هتل را دریافت کرده است. به این ترتیب بیانسه برای هر دقیقه اجرا حدود 300 هزار دلار دریافت کرده است.

دو:‌ کایلی جنر با انتشار این عکس در اینستاگرام، پسرش را رسما معرفی کرد. این چهره 25 ساله از خانواده کارداشیان، عکس‌های پسر 11 ماهه خود و تراویس اسکات را به اشتراک گذاشت و نام او را AIREاعلام کرد که به عقیده برخی به معنای شیر است.

سه: ‌ جوایز جوی، بزرگ‌ترین مراسم خاورمیانه برای تقدیر و تجلیل از هنرمندان و مشاهیر عرب، شنبه‌ شب در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد. در این رویداد که سومین دوره آن با مشارکت گروه ام‌بی‌سی برگزار شد، از چهره‌های شناخته‌شده در رشته‌های مختلف هنری تقدیر شد. از جمله شرکت‌کنندگان در این مراسم می‌توان به خوانندگان الیسا، نانسی عجرم، عمرو دیاب، محمد عبده، ماجد المهندس و بازیگرانی چون احمد حلمی، مونا زکی، نادین نسیم نجیب و بسیاری دیگر اشاره کرد. از ستارگان سینما هم مل گیبسون، شاهرخ خان و سوفیا ورگارا در این رویداد حضور داشتند. در تصویر، هند محمد بازیگر سعودی را می‌بینید. (ایندیپندنت و سیدتی)

چهار:‌ تصویری از آبری پلازا، هنرمندی که این روزهای به خاطر بازی در سریال وایت لوتوس مورد توجه قرار گرفته در استودیوی شبکه ان بی سی. (عکس از گتی ایمیجز)

پنج: تصویری از کارهای فوق‌العاده کریستف گینه، هنرمند فرانسوی که تلاش کرده از کالاهای مصرفی گلدان و گیاه بسازد. عکس از گاردین.

شش: نجلاء المنقوش وزیر خارجه دولت وحدت ملی لیبی در حال استقبال از سلطان بن سعد المریخی، نماینده قطر در اتحادیه عرب. این عکس در جلسه افتتاحیه نشست وزیران خارجه عرب در طرابلس گرفته شده است. وزرای امور خارجه مصر و عربستان و امارات در این نشست حضور نخواهند داشت چرا که دولت طرابلس را به عنوان دولت مشروع لیبی قبول ندارند. (عکس از گتی ایمیجز)

هفت: قابی از ایرینا شایک، مدل 37ساله روسی در جریان هفته مد پاریس برای لباس‌های پاییز و زمستان 2023 و 2024. (عکس از گتی ایمیجز)

کدخبر: ۵۰۰۶۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر