کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۵۲۷۵
تاریخ خبر:

داستان ازدواج پرحاشیه احمد و یاسمین

روزنامه هفت صبح | ازدواج دو بازیگر مصری، یکی از داغ‌ترین موضوعات در شبکه‌های اجتماعی عربی است. خبر ازدواج احمد العوادی و یاسمین عبدالعزیز از طریق صفحه شخصی این دو در فیسبوک اعلام شده است. هر دوی آن‌ها در سریال‌های رمضانی امسال مصر نقش آفرین هستند.

احمد العوادی در سریال انتخاب (الاختیار) بازی می‌کند که داستان سربازی مصری به نام احمد المنسی است که اخیرا در صحرای سینای شمال مصر به دست گروه‌های تکفیری نزدیک به داعش کشته شده است. عوادی در این سریال، نقش بدمن ماجرا یعنی یک تروریست را بازی می‌کند که هشام عشاوی نام دارد. خانم عبدالعزیز هم بازیگر در سریالی به نام «و نحب تانی له» که یک سریال عاشقانه است.

آنچه این ازدواج را جالب توجه کرده این است که یاسمین عبدالعزیز، در حال حاضر ۴۰ ساله است و یک بار هم با تاجری به نام محمد نبیل حلاوه ازدواج کرده و دو پسر نیز از این ازدواج دارد اما در سال ۲۰۱۸ و بعد از ۱۷ سال ازدواج با این تاجر از او جدا شد. محمد نبیل بعد از آن ازدواج با ریهام حجاج مصری الاصل و متولد میلان ازدواج کرد و یاسمین بعد از یک سال با احمدی که ۵ سال از او کوچک‌تر است و حتی کار بازیگری را هم ۱۰ سال دیرتر از او شروع کرده است.

با این حال عشق این چیزها را نمی‌شناسد. داستان عاطفی آن‌ها در اینستاگرام از تصاویر جشن تولدی شروع شد که این دو را در کنار هم نشان می‌داد و دیروز به قطعیت رسیده است. البته از یاد نبریم که هر دوی آن‌‍‌ها پارسال در سریال آخرین نفس با هم کار می‌کردند یعنی درست در زمانی که یاسمین طلاق گرفته و احمد العوادی نیز از دوست خود یعنی رنا رشیدی جدا شده بود.

کدخبر: ۳۲۵۲۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر