کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۷۳۱۵
تاریخ خبر:

داستانی عبرت‌آموز از ریحانه و بهنوش

روزنامه هفت صبح | ببینید اخم نکنید و ما را به ابتذال و زردی و این چیزها متهم نکنید. بخوانید و سرگرم شوید. اینکه یک دختر بازیگر یک‌سال‌ونیم پیش و در سن ۱۹ سالگی به شکل اتفاقی به یک سریال راه یابد و در کمتر از دو سال همه راه‌ها و کانال‌ها و جنجال‌هایی را که بازیگرها گاه در طی دو، سه دهه طی می‌کنند زیرپا بگذارد. آن هم برای بازیگری تقریبا متوسط. پس اذیت نکنید و این متن را بخوانید که بامزه است:

ریحانه پارسا، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از خروج از کشور و اقامت در ترکیه حالا دست به حاشیه‌سازی‌های تازه‌ای زده است. او در اقدامی جنجالی در لایو اینستاگرام خود با مو‌های تراشیده اقدام به کشف حجاب کرد و گفت این واقعی‌ترین تصویری است که باید از من دیده شود. البته او تاکید کرد که این کشف حجاب خلاف قوانین نیست، چراکه اندازه موهایش کمتر از دو سانت است. پارسا همچنین با بهنوش بختیاری نیز وارد جدال لفظی سنگینی در این رابطه شده است.

دعوای پارسا و بختیاری از آنجا شروع شد که بهنوش بختیاری در پیامی متنی در صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا در قالب کامنتی برای او نوشت: ریحانه جان روزی بهت گفتم: وارد این حرفه شدی مواظب خودت باش. الان با دیدن این فیلم متوجه شدم کاش خودم رو سبک نمی‌کردم و دلسوزانه و خواهرانه برای دختری که ذاتش به دلم نشسته بود اصلا حرفی نمی‌زدم. بعضی حرفا قرار نیست هر آویزه گوش کسی بشه… حتما باید بری و تجربه کنی و سرت به سنگ بخوره تا ببینی کسی که بیست سال از تو به لحاظ حرفه‌ای جلوتره چی میگه.

ریحانه پارسا واکنش بسیار تندی به پست بهنوش بختیاری نشان داد. او بختیاری را بانوی ری‌اکشن خطاب کرد و به بختیاری گفت: «چرا یک‌بار قید میلیون میلیون پولی که بابت مزون‌ها و سالن زیبایی که می‌روید «نوش جانتان» را نمی‌زنید؟» پارسا افزود: «چرا یکبار نمی‌گویید شب‌های زیادی این ۲۰ سال اشک ریختید، بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟» پارسا افزود: «درواقع هرجا سخن از لایک بیشتر است نام شما می‌درخشد (مثل این کامنت آخر). من با افتخار دنبال لایک هستم، چون زاده نسل مدیا می‌باشم.»

بهنوش بختیاری نوشت:دنبال پول بودن کار بدی نیست خیلیم خوبه، از راه کثیف به پول رسیدن کار بدیه.
دنبال پول بودن کار بدی نیست، دنبال هر دقیقه یه پسر بودن برای پول بله واقعا کار بدیه.دنبال پول بودن کار بدی نیست، حرکات زننده دهاتی کردنم جلوی دوربین برای رسیدن به پول کار واقعا بد و بسیار چیپیه، فقط یه بی‌خانواده می‌تواند آنقدر گل‌درشت جلف و هرز باشه.

به همه دوستانم توصیه می‌کنم تا می‌تونند دنبال رشد و پول و شخصیت باشن و از هرچی زن و مرد هرزه دوری کنن این رمز موفقیت شخصیه و بس، راه دیگری جز درستکاری وجود ندارد.بهنوش بختیاری هشتمین استوری را با عکس ترلان پروانه منتشر کرد و این بازیگر جوان را با پارسا مقایسه کرد.

سه سالت بود روی پای خودم می‌نشستی و سریال جایزه بزرگ مهران مدیری رو بازی می‌کردیم، نقش دخترم رو داشتی. مادر نازنینت رو به خوبی می‌شناسم، بین تو و هم‌نسلانت فرق بسیاریست و اون سلامت خانوادگی و تربیت توست کاری به خطا‌های نوجوانی ندارم همه ما داشتیم و داریم. اصالت تفاوت تو خیلیاست … اینه که تو با فاصله خوبترینی.

با وجود اینکه بختیاری گفته بود این آخرین پاسخ او به ریحانه پارساست، اما استوری‌هایش ادامه داشت و مدام به صورت غیرمستقیم به او حمله می‌کرد. در واکنش هم پارسا گاهی پاسخ می‌داد. در یک مورد او در استوری نوشت شما فالوئر فیکتو بخر ناناز.

کدخبر: ۳۵۷۳۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر