کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۶۸۸۶
تاریخ خبر:

خودکشی عاشقانه دختر و پسر شوشتری در گتوند

خبرگزاری ایلنا: خودروی حامل زن و مرد جوان با سرعت زیاد و با عبور از دیواره ۶۰ متری به داخل سد گتوند سقوط کرد. گفته می‌شود این زن و مرد جوان قصد ازدواج داشتند اما خانواده های آنها مخالف بودند و همین موضوع سبب اقدام زن و مرد جوان به خودکشی شده است.
چند روز قبل کارکنان تاسیسات لوله ای گاز و نفت روی پل لالی در تماس با پلیس و نیروهای هلال احمر از سقوط یک خودرو به داخل سد گتوند گزارش دادند.

بلافاصله نیروهای امداد و نجات از هیئت اجرایی غریق نجاتی شهرستان مسجد سلیمان برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جستجو را در سد آغاز کردند. این در حالی بود که ماموران پلیس هم در محل حاضر شده بودند.

شاهدان ماجرا در اولین اظهارات خود به ماموران پلیس گفتند:«در حال کار روی پل لالی بودیم که دیدیم یک خودروی پژو پارس با سرعت زیاد از روی این پل که شهرستان لالی را به مسجد سلیمان وصل می‌کند، عبور کرد. خودرو با همان سرعت به سد نزدیک شد و سه طبقه گارد ریل بتنی را تخریب کرد. زمانی که خودرو از روی گارد ریل عبور می کرد صدای مهیبی شبیه انفجاز در اثر برخورد خودرو با گاردریل شنیده می‌شد اما باز هم خودرو متوقف نشد.حتی از یک تپه بیست متری هم بالا رفت و بعد از آن دیگر نتوانستیم مسیر حرکت خودرو را ببینیم اما چون پشت این تپه سد است قطعا خودرو داخل آب افتاده است.»

ماموران در بررسی اولیه با توجه به گفته های شاهدان، مسیر حرکت احتمالی خودرو را مورد بررسی قرار دادند. خط ترمز به جا مانده از خودرو گواه آن بود که پژو به داخل سد سقوط کرده است.

عملیات جستجو آغاز شد و چهار ساعت بعد از وقوع حادثه، غواصان پیکر بی جان زن و مرد جوان را که سرنشین خودرو بودند از عمق سی متری آب بیرون آوردند.

برخی منابع محلی اظهار داشتند که زن و مرد جوان قصد ازدواج با هم را داشتند اما خانواده های آنها مخالف بودند. محلی ها معتقدند همین موضوع سبب اقدام زن و مرد جوان به خودکشی شده است.

حسنوند رئیس هیات اجرائیات شنا در مورد عملیات جستجوی غواصان گفت: «سد گتوند در حوزه رود کارون است و اداره آب و برق استان مسئول حوادث این رودخانه است. برای همین هلال احمر مسئولیت حوادث این منطقه را بر عهده نمی‌گیرد. هیات اجراییات شنا با دستور دادستانی برای عملیات جستجو وارد عمل شده بودند.خورو از دیواره ۶۰ متری سد سقوط کرده بود و بعد به عمق سی متری آب فرو رفته بود.»

علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان در مورد علت این حادثه گفت:«دو قربانی از اهالی شهرستان شوشتر بودند. هر چند شواهد ماجرا حاکی از این است که احتمال خودکشی محتمل است اما در مورد علت دقیق بروز این حادثه هنوز نمی توان به طور قطعی نظر داد. پلیس کارشناس تصادفات در حال بررسی علت دقیق حادثه است.»

کدخبر: ۳۴۶۸۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ely

    خدا خانواده هاشون رو لعنت کنه. همین دوسه روز پیش شبیه همین اتفاق برای یه زوج جوا ن دیگه افتاده بود…

  • ali3021

    سرزمین جوان کش