کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۶۱۵
تاریخ خبر:

خودروهای کلاسیک را از کجا بخریم؟

روزنامه هفت صبح، سیدمحمدرضا دادگستر| این روزها تب خرید و بازسازی خودروهای کلاسیک بین جوانان شدت گرفته است اما برای کسانی که حوصله‌‌ خرید یک نمونه ارزان در پارکینگ‌های اطراف شهر و سپس طی ‌کردن مراحل سخت و گران بازسازی را ندارند یا نمی‌توانند به خودروهای بازسازی ‌شده به صورت شخصی اعتماد کنند، این امکان فراهم شده تا خودرو را به صورت بازسازی ‌شده توسط شرکت خریداری کنند. این ابتکار در ایران برای اولین بار توسط پرشیاخودرو اجرا شده است.

*** کدام خودروها؟
کلاسیک‌ها طیف وسیعی دارند؛ از آمریکایی‌های دراز با موتورهای حجیم گرفته تا تویوتاها و میتسوهای دهه نودی. پرشیاخودرو در طرح فروش کلاسیک خود به صورت تخصصی روی خودروهای مینی و BMW تمرکز کرده است. تعریف کلاسیک هم هر خودرویی از این دو برند است که ‌بین سال‌های ۱۹۶۰ تا ۲۰۰۵ تولید شده است.

*** آخرش چند؟
خودروهای کلاسیک معمولاً خاص و کمیاب هستند و در حراجی‌ها به بالاترین قیمت به فروش می‌رسند. پرشیاخودرو اما ترجیح داده که مدل‌های مشخصی را در تعداد محدود و با قیمت مصوب به فروش برساند. در حال حاضر از سری دوست‌داشتنی و جوان‌پسند ۳‌، دو مدل ب.ام.و E21 و ب.ام.و E30 در نمایندگی‌های این شرکت به فروش می‌رسند که قیمت اولی ۳۵۰ میلیون و قیمت دومی ۵۷۰ میلیون تومان است. ب.ام.و سری ۵ کلاسیک هم ۴۵۰ میلیون تومان برچسب قیمت خورده است.

لوکس‌پسندان اما فعلاً باید منتظر سری ۷ کلاسیک باشند چون تنها نمونه این خودرو به فروش رفته است. عضو کوچک اما پرافتخار و نوستالژیک باو‌اریایی‌ها، ب.ام.و ۲۰۰۲‌ هم ۵۷۰ میلیون تومان برچسب قیمت خورده است. گفتنی است که در حال حاضر پرشیاخودرو طرحی برای فروش مینی‌های کلاسیک ندارد و علاقه‌مندان به مینی ماینر باید همچنان در گاراژها و پارکینگ‌ها به دنبال خودروی محبوب خود باشند.

*** هم نقدی هم اقساط
خودروهایی که در این طرح عرضه می‌شوند به صورت اقساط یک یا دو ساله (با پیش‌پرداخت ۵۰ درصد) نیز به فروش می‌رسند. یکی از امتیازهای جالب طرح کلاسیک پرشیاخودرو را باید گارانتی یک‌ساله خودروها و خدمات bsi برای آنها دانست. البته این طرح به فروش صرف چند مدل کلاسیک محدود نمی‌شود.

پرشیاخودرو تصمیم گرفته کمی تخصصی‌تر به این حوزه جذاب از بازار خودرو بپردازد و از این رو خدمات ذیل را نیز ارائه می‌دهد: دریافت خودروهای کلاسیک مشتریان جهت فروش (فروش امانی) با پرداخت نقدی به فروشنده، سفارش‌گیری و واردات قطعات اصل و OEM خودروی کلاسیک برای مشتریان، بازسازی بدنه و رنگ خودروهای کلاسیک مشتریان، ارائه کارشناسی تخصصی به خودروهای کلاسیک.

*** از کجا بخریم؟
پرشیاخودرو تمامی مدل‌های طرح کلاسیک را در شوروم خود واقع در کیلومتر شش جاده مخصوص کرج به نمایش گذاشته است. البته نمایندگی‌های این شرکت در طرح کلاسیک شرکت می‌کنند و برای خرید می‌توان به آنها نیز مراجعه کرد.

کدخبر: ۳۸۱۶۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر