کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۴۲۲۱
تاریخ خبر:

خلاصه بازی منچسترسیتی-آرسنال؛ قتل در اتحاد!

حساس‌ترین بازی دور برگشت لیگ برتر انگلیس، دیداری از هفته سی‌وسوم بود که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد و منچسترسیتی در این دیدار مقابل مهمانش آرسنال با نتیجه ۴-۱ پیروز شد.

از همان ابتدا سیتی روی دروازه توپچی‌ها فشار آورد و فقط ۶ دقیقه زمان لازم بود تا دروازه مهمان را باز کنند. کوین دی‌بروینه با شوتی زمینی آرون رمزدیل را تسلیم کرد. سیتی آنقدر فشار آورد که گل دوم را هم به ثمر رساند. ارسال کوین دی‌بروینه با ضربه سر جان استونز به قعر دروازه آرسنال رفت که کمک‌داور ابتدا آفساید اعلام کرد، اما با بررسی VAR مشخص شد در دقیقه ۲+۴۵ میزبان به گل دوم رسیده است.

نیمه دوم سیتی زرنگ‌تر از آرسنال بود و از لحظات خاصی برای ضربه زدن به حریف استفاده کرد. اشتباه مارتین اودگارد توپ را به هموطنش ارلینگ هالند رساند و پاس ستاره نروژی برای کوین دی‌بروینه در دقیقه ۵۴ گل سوم را رقم زد. در دقیقه ۸۶ راب هولدینگ یکی از گل‌ها را پاسخ داد. در دقیقه ۵+۹۰ سرانجام ارلینگ هالند هم پایش به گل باز شد. آرسنال که نشانی از تیم خوب و مدعی همیشگی نداشت، در نهایت این بازی مهم را هم واگذار کرد تا در آستانه از دست دادن جام قرار بگیرد.

آرسنال با وجود این شکست ۷۵ امتیازی و صدرنشین باقی ماند، اما منچسترسیتی با ۲ بازی کمتر ۷۳ امتیازی شد و شانس خوبی برای گرفتن صدر جدول دارد.

کدخبر: ۵۱۴۲۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر