کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۳۸۷۰
تاریخ خبر:

خلاصه بازی فوتبال ساحلی ایران-روسیه؛ یک گام تا فینال

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که برای حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی امارات به سر می‌برد، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) در سومین دیدار خود در گروه B مسابقات به مصاف روسیه، قهرمان جهان رفت که در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.

شاگردان عباس هاشم‌پور که پیش از این مسابقه با برتری ۸ بر ۶ مقابل پاراگوئه و برتری ۶ بر یک مقابل ژاپن صعود خود را قطعی کرده بودند، با قرار گرفتن در رده دوم گروه، فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف سنگال خواهند رفت که صدرنشین گروه A شد. روسیه نیز به عنوان تیم نخست گروه B به مصاف پرتغال می‌رود.

در دیگر دیدار گروه B پاراگوئه با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل ژاپن به برتری رسید و به عنوان تیم سوم لقب گرفت و ژاپن در رده چهارم ایستاد. به این ترتیب پاراگوئه در مسابقه پلی‌آف تعیین رتبه پنجم تا هشتم به مصاف اسپانیایی خواهد رفت که در گروه A قعرنشین شد و ژاپن نیز در همین مرحله به مصاف امارات رده سومی و میزبان رقابت‌ها می‌رود.

دیدارهای پلی‌آف فردا (جمعه) ساعت ۱۵:۳۰ و ۱۶:۴۵ برگزار می‌شود و دو دیدار نیمه نهایی نیز ساعت ۱۸:۱۵ و ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. روز شنبه نیز دیدارهای تعیین رتبه پنجم تا هشتم، رده‌بندی و فینال مسابقات برگزار می‌شود.

کدخبر: ۴۲۳۸۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر