کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۷۵۱۹
تاریخ خبر:

خلاصه بازی اسپانیول-بارسلونا؛ اولین لالیگای ژاوی

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه RCDE برگزار شد، جایی که بارسلونا به مصاف اسپانیول رفت و با برتری ۴-۱ در دربی کاتالونیا قهرمانی را رسماً به نام خودش سند زد.

بارسا بازی را به گونه‌ای شروع کرد که کار برای قهرمانی همین یک‌شنبه شب تمام شود. کاتالان‌ها همه گل‌های‌شان را به روش مشابه زدند و با ارسال از کناره‌ها دروازه اسپانیول را باز کردند. گل نخست با ارسال الکس بالده و ضربه نهایی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۱۱ به ثبت رسید. سپس پدری ساخت تا الکس بالده خودش هم در دقیقه ۲۰ گلزنی کند. در دقیقه ۴۰ هم نوبت به رافینیا رسید تا گل بسازد و روبرت لواندوفسکی گل دوم خودش و سوم تیمش را بزند.

عطش بارسا برای گل زدن فروکش نکرد و نیمه دوم هم خیلی زود در دقیقه ۵۳ دروازه حریف را باز کردند. ارسال فرنکی دی‌یونگ را ژول کونده با ضربه سر به قعر دروازه فرستاد. در حالی که بارسا باز هم حالت حمله داشت، خاویر پوادو برای میزبان در دقیقه ۷۳ گلزنی کرد تا فاصله کمتر شود.

بارسلونا با این برد ۸۵ امتیازی شد تا ۴ هفته قبل از پایان مسابقات، برای بیست‌وهفتمین مرتبه قهرمان لالیگای اسپانیا شود. ضمن این که اسپانیول ۳۱ امتیازی هم در رده نوزدهم قرار دارد و خطر سقوط را حس می‌کند.

کدخبر: ۵۱۷۵۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر