کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۱۱۲۱
تاریخ خبر:

خداحافظی با علیخانی، مدیری و رشیدپور؟

روزنامه هفت صبح | مهم‌ترین خبری که در تعطیلات پایانی هفته مخابره شد و البته تایید هم نشده، کنار گذاشتن احسان علیخانی، مهران مدیری و رضا رشیدپور از تلویزیون است. این خبر را سایت فیلم نیوز منتشر کرد که تا آخرین ساعت‌های روز گذشته واکنشی از سوی مسئولان سیما به همراه نداشت.

در این خبر اشاره شده که : «تفکر حاکم بر تیم مدیریتی صدا وسیما پس از کنار گذاشتن سروش صحت، درصدد است تا به تدریج احسان علیخانی، مهران مدیری و رضا رشیدپور را هم از مدار برنامه‌سازی خارج کند. طبق استدلال‌های تیم مدیریتی، این سه مجری و برنامه‌ساز در راستای تفکرات و سیاست‌های فعلی حاکم بر تلویزیون نیستند و باید به زودی جایشان را به افراد مورد تایید تیم مدیریتی بدهند.»

نکته دیگری که در خبر به آن اشاره شده این است که برنامه‌ها تعطیل نمی‌شوند و مسئله مجریان آنها هستند:«مدیران سیما برخلاف علی فروغی که با کنار گذاشتن عادل فردوسی‌پور، برنامه «نود» را هم تعطیل کرد، قصد تعطیلی برنامه‌هایی چون «عصر جدید»، «دورهمی» و «کتاب باز» را ندارند و تصمیم دارند این برنامه‌ها را در صورت تدوام با حضور مجریان مورد نظر خود روی آنتن ببرند.»

بنابراین خبر «چالش اصلی مدیران برای کنار گذاشتن احسان علیخانی و رضا رشیدپور، علی فروغی مدیر پرنفوذ شبکه سه است که حامی پر وپا قرص آنهاست و قصد ندارد به راحتی این دو مجری و برنامه‌ساز را از دست بدهد.»

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: وقتی دایره آدم‌های خودی تنگ و کوچک شود، افرادی مثل احسان علیخانی، مهران مدیری و رضا رشیدپور خیلی راحت خارج از این دایره قرار می‌گیرند. در تقسیم‌بندی مدیران فعلی تلویزیون این افراد خودی محسوب نمی‌شوند و باید خیلی زود جایشان را به افراد خودی بدهند. این اتفاق به زودی زود می‌افتد.

احمد رنجبر: چند سال پیش چنین خبری غیرقابل باور به‌نظر می‌رسید اما پس از ماجرای عادل فردوسی‌پور و سروش صحت می‌توان آن را باور کرد. دستکم می‌توان حدس زد چنین مسئله‌ای در تلویزیون طرح شده. ناگفته پیداست که جدایی مجریان و برنامه‌سازانی مثل مدیری، علیخانی و رشیدپور نتیجه‌ای جز کاهش مخاطب و از دست رفتن بیشتر اعتماد را به همراه ندارد. برای این چهره‌ها جایی به نام پلتفرم‌ها هست و طبعا خود تلویزیون متضرر می‌شود.

کدخبر: ۴۶۱۱۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر