کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۶۹۴
تاریخ خبر:

پرچم سفید در اردوگاه آبی؛ ارسلان بست، رشید هم انشاالله

ارسلان مطهری امروز پس از حضور در باشگاه استقلال و مذاکره با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

از این طرف رشید مظاهری دروزاه بان تیم فوتبال استقلال تهران هم که امروز برای چندمین مرتبه در محل باشگاه استقلال حاضر شده بود، پس از خروج در رابطه با دلیل حضوری اینطور توضیح داد: کمیته انضباطی بودم. دعوت کرده بودند و به کمیته انضباطی رفته بودم و چهار مورد را مطرح کردند.

او در واکنش به این سوال که آیا در استقلال می ماند یا خیر بیان کرد: من پست اینستاگرام گذاشتم و صحبت هایم را مطرح کردم. من می توانستم یک طرفه فسخ کنم ولی نتوانستم با خودم کنار بیایم که در استقلال نمانم. با تمام وجود می مانم و می جنگم و کار خودم را انجام می دهم.

رشید مظاهری در واکنش به نگرانی هواداران از شرایط موجود و اینکه شاید این موضوع در روحیه او تاثیرگذار باشد، بیان کرد: من با جدیت کار می کنم ولی خب اذیت هم شدم.

سوال بعدی از گلر استقلال در رابطه با حضور مداوم بازیکنان این تیم و خودش در کمیته انضباطی باشگاه بود و اینکه چه زمانی مدیران استقلال بی خیال بازیکنان می شوند. مظاهری در واکنش به این سوال بیان کرد: از آقای یونسی و آقای مددی بپرسید.

سپس از رشید پرسیده شد که آیا باید دوباره به کمیته انضباطی مراجعه کند و او در واکنش به این سوال در حالی که مردد بود و کمی مکث کرد، گفت: فکر می کنم باید برگردم.

او در ادامه و در واکنش به این سوال که این روند باعث برهم خوردن عملکردش نمی شود، بیان کرد: باشگاه باید شرایطی را ایجاد کند که بازیکن در آرامش باشد اما باید صحبت کنیم. نمی دانم چه اتفاقی در حال رقم خوردن است. به نظرم با صحبت کردن همه چیز حل می شود و نباید مقابل هم گارد بگیریم.

بخش بعدی صحبت های رشید مظاهری با هوادارانی بود که اطرافش در مقابل در باشگاه استقلال ایستاده بودند و تاکید کرد: در مورد ماندن صد در صد ماندنی ام و از ته دل این تصمیم را گرفتم. اما یک سری صحبت ها شد که ناراحت شدم. اینکه من نمی توانستم فسخ کنم. بدون هیچ منتی می مانم. چه بازی کنم و چه بازی نکنم برای استقلال می جنگم. واقعا من می توانستم فسخ کنم. یک سری حرف هایی زدند که واقعا ناراحت شدم. من مجبور نبودم که بمانم؛ نه من دوست داشتم بمانم.

مظاهری در واکنش به استوری ای که شب گذشته برای مددی منتشر کرد و برای او آرزوی سلامتی داشت و اینکه به نظر می رسید مشکلات میان او و مدیران باشگاه با این استوری حل شود، توضیح داد: او هم مدیرعامل استقلال است. آدم برای دشمنش هم مرگ نمی خواهد. امیدوارم آقای مددی خوب شود و برگردد به خانه.

کدخبر: ۴۱۱۶۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر