کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۴۸۲۹
تاریخ خبر:

حواشی روز دوم ثبت نام کاندیداهای مجلس

دومین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم با اعلام نامزدی یکی از استانداران دولت احمدی‌نژاد و برخی دیگر نمایندگان ادوار مجلس ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین، در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم، سید شهاب الدین صدر که در دور هشتم مجلس شورای اسلامی نماینده تهران بود، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

شهاب‌الدین صدر پس از ثبت‌نام در انتخابات، درباره عملکرد نمایندگان در مجلس دهم گفت: انتقادات بسیاری نسبت به عملکرد این مجلس وجود دارد و نارضایتی عمومی نسبت به عملکرد مجلس به ویژه در شهرستان ها جدی است؛ توقع مردم بیش از این است که نمایندگان مجلس انجام می دهند.

او تاکید کرد: اگرچه مجلس می‌تواند از نیروهای جوان استفاده کند، اما هر چقدر افراد انتخاب شده کارشناس و با تجربه باشند بهتر می‌توانند قوانین را مصوب کنند.

این نماینده اسبق مجلس خاطرنشان کرد: مجلسی می‌تواند در راس امور باشد که عصاره ملت بوده و تحت تاثیر لابی‌های مختلف نباشد و برای مردم کار کند. نماینده مجلس باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشد نه دیگر مسایل و همه باید سعی کنیم که این اتفاق بیفتد.

هزینه‌های انتخاباتیم را شفاف برای مردم اعلام می‌کنم

ولی آذروش نیز که سابقه نمایندگی در ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد با حضور در محل فرمانداری تهران، آمادگی خود را برای کسب کرسی سبز بهارستان آماده اعلام کرد.

وی در گفتگویی با فارس با بیان اینکه حاضرم هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف برای مردم اعلام کنم، گفت: اما تمامی هزینه‌هایم که شفاف و روشن است، توسط مردم تهیه شده‌ است. قطعاً افرادی که با هزینه‌های گزاف وارد انتخابات می شوند، وامدار غیر مردم بوده و در مجلس دغدغه‌های مردم را دنبال نخواهند کرد.

استاندار احمدی نژاد کاندیدای مجلس شد

محمود احمدی بیغش، یکی از چهره های دیگری بود که امروز برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد. نماینده مردم شازند در مجلس هشتم، یکی از نمایندگان تندروی نردیک به جبهه پایداری و از حامیان پروپاقرص محمود احمدی نژاد بود. او دولت دوم احمدی‌نژاد استاندار خراسان شمالی شد.

او به فارس گفت: معتقدم کسی که به دنبال پذیرش مسؤولیت کرسی نمایندگی مجلس و امانتداری مردم است، نباید هیچ هزینه‌ای را در انتخابات داشته باشد و اگر شخصی دارای نیت پاک بوده و به دنبال خدمتگزاری به مردم است، نباید برای مجلس هزینه کند، بلکه باید مردم از او دعوت کرده و برای حضور وی در انتخابات مجلس هزینه‌های انتخاباتی او را متقبل شوند.

وی گفت: اگر فردی نمایندگی مجلس را امانت مردم بداند، هیچ‌گاه برای این انتخابات هزینه فراوان نخواهد کرد. نمی‌شود که فردی در انتخابات هزینه‌های بالا بکند و بعد هم بگوید که من نماینده مردم هستم.

نماینده زن حامی احمدی‌نژاد هم آمد

لاله افتخاری نماینده دور هشتم مجلس نیز که او هم از حامیان احمدی‌نژاد بود با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

آقای مجری نام‌نویسی کرد

علیرضا کریمی مجری تلویزیون و مدیرکل اسبق تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه گلپایگان ثبت نام کرد.

به نوشته فارس حجت السلام محمد شاهی عربلو نماینده ادوار پنجم، ششم و هفتم مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه هشترود ثبت نام کرد.

عبدالحمید خدری نماینده فعلی بوشهر نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در انتخابات دور یازدهم مجلس از حوزه انتخابیه بوشهر ثبت نام کرد.

کدخبر: ۲۹۴۸۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر