کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۳۲۲۴
تاریخ خبر:

حمله مسلحانه برای سرقت ۴۰۰ راس گوسفند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند هشت نفره سرقت احشام خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا لطفی در این باره اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت سال جاری گزارش سرقت مسلحانه از دامداری در جاده چرم شهر به کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته شاکی گفت، ساعت۲۳:۳۰ شب حادثه به همراه یکی از کارگران دامداری مشغول آبیاری زمین های زراعی در همان حوالی بوده که شش مرد با چهره های پوشیده در حالیکه اسلحه شکاری بدست داشتند وارد دامداری شدند. سارقان با تهدید و ایجاد ضرب و جرح دست و پای آن ها را بسته و ۴۰۰ رأس گوسفند را سرقت کردند.

وی ادامه داد: سارقان بعد از سرقت متواری شده و ساعتی بعد با تقلای زیاد او و کارگرانش دست و پایشان را باز کردند و موضوع را بلافاصله به پلیس و اهالی روستا خبر دادند. پس از آن با پیگیری رد احشام سرقت شده را در پنج کیلومتری دامداری پیدا شدند که ۵۰ رأس از احشام بر اثر تشنگی و حمله تلف شده بودند.

لطفی افزود: بدنبال اعلام این شکایت تحقیقات از سوی کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت و با اقدامات پلیسی شبانه روزی، کارآگاهان دریافتند یکی از کارگران قدیمی دامداری به نام «حامد» در این سرقت نقش دارد، درنهایت با تحقیقات پلیسی مخفیگاه حامد شناسایی و در یک عملیات ضربتی حامد و هشت عضو دیگر باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فاتب گفت: در بازرسی از مخفیگاه های این متهمان علاوه بر کشف هشت رأس گوساله مسروقه، سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دو قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان اضافه کرد: در بازجویی های انجام شده از متهمان، ضمن اعتراف صریح به مشارکت و همدستی در سرقت از دامداری شاکی و آزار و اذیت یکی از کارگران به چندین فقره سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان های پیشوا و ورامین نیز اعتراف کردند. در بررسی های به عمل آمده مشخص شد تمامی اعضای باند دارای سوابق کیفری از جمله سرقت احشام هستند و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

کدخبر: ۴۰۳۲۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر