کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۵۱۲
تاریخ خبر:

حقوق مدافع استقلال را ندادند، از ایران رفت

هرویه میلیچ مدافع تیم استقلال که ماه‌ها حقوق خود را از این باشگاه دریافت نکرده تهران را ترک کرد. میلیچ یکی از دو بازیکن خارجی استقلال است که در دو فصل گذشته عملکرد مطلوبی در این تیم داشته و بنا بر گفته خودش بیش از ۱۰ ماه است که حقوقش را از باشگاه نگرفته است.

همچنین شب گذشته بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال و خانواده اش برای بدرقه از میلیچ و خداحافظی به منزلش رفتند تا او را از تهران بدرقه کند.

پس از اینکه میلیچ مدافع چپ کروات تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری خبر از خروجش از ایران داد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای رسمی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد که به شرح زیر است:

یک: هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه استقلال طلب دارد و در عین حال ارقام غیر متعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.

دو: در هفته‌های اخیر تلاش زیاد شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملا یک بن‌بست در اینجا شکل گرفت.
نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشوویچ یک نفر هستند و سناریویی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد شه ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.

سه: با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود جالب توجه است.

چهار: باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیر قانونی و غیرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.

کدخبر: ۴۰۱۵۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amin65006565

    همون بهتر که رفت تا ادب بشیم دیگه خارجی نیاریم