کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۲۱۰۴
تاریخ خبر:

حضور رئیس‌ مجلس در مراسم رونمایی از سایت همسریابی

رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از سامانه همسریابی که با نام «همدم» شناخته می‌شود و به موسسه تبیان متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی است، حاضر شد.

محمد باقر قالیباف در این مراسم گفت: زمانی که مطلع شدم چنین برنامه‌ای تدبیر شده است دو نگاه شکل گرفت، یکی این که این برنامه در شأن حضور رئیس قوه است یا خیر که بنده احساس کردم در کنار تمام اقداماتی که سازمان تبلیغات انجام داده است، این اقدام یک کار ماندگار بوده و برای حل یکی از مشکلات اساسی جامعه است لذا حضور در این مراسم را وظیفه دانستم. پلتفرم همدم فرزند زمانه خویش است

رئیس مجلس در بحش دیگری از این مراسم گفت: انتخاب همسر برای جوانانی که در اوج احساسات هستند، باید همراه با عقلانیت و آگاهی باشد. در این امر بسیار مهم نیازمند مشاوران مومنی هستیم که در این زمینه از علم روز برخوردار باشند و پلتفرم همدم تلاش کرده تا مبتنی بر سنت های خانواده و مبانی اسلامی، با استفاده از روش های نوین و علمی به جوانان برای انتخابی آگاهانه و ازدواجی پایدار تحت نظر خانواده کمک کند.

به گفته او سامانه همدم چهار رویکرد شفاف‌سازی، هوشمندسازی، مردمی‌سازی و کارآمدسازی را با هم در بر دارد، عنوان کرد: هر مجموعه‌ای که این چهار رویکرد را داشته باشد می‌تواند مجموعه موفقی باشد ضمن اینکه باید به چهار موقعیت مکانی که در زندگی انسان تأثیرگذار است، توجه کرد که این مکان‌ها شامل منزل، مسجد، مدرسه و محله است که اگر این مکان‌ها به درستی و مثل ساعت باهم کار کنند، در تمامی امور حتی امور اقتصادی می‌توانیم موفق باشیم.

همدم پلتفرم همسان‌گزینی موسسه تبیان است که با هدف تسهیل ازدواج پایدار و آگاهانه جوانان راه‌اندازی شده و امکان جستجو و انتخاب زوج را فراهم می‌کند. اهداف اصلی این سامانه «انتخاب آگاهانه» و «ازدواج پایدار» بوده و مبتنی بر توجه به نهاد خانواده طراحی و اجرا شده است.

کدخبر: ۴۰۲۱۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر